אוחנה: "יש אכזבה אדירה, אבל קלינגר אחד המאמנים הטובים ביותר שראיתי"

משה חוגג עם אלי אוחנה
משה חוגג עם אלי אוחנה | דני מרון

יושב ראש בית"ר ירושלים שבר שתיקה ארכה והתייחס לשבוע הדרמטי שעבר על הקבוצה: "ניר הציע להתפטר וחוגג סירב, האחריות היא על כולנו. אני בטוח שבעונה הבאה לא נהיה במקום בו אנחנו נמצאים כיום"

(גודל טקסט)

אחרי עונה מאכזבת ותקופה ארוכה בה לא דיבר, אלי אוחנה, יושב ראש בית"ר ירושלים, שבר היום (רביעי) שתיקה במהלך הפנינג שנערך בבית וגן עם ילדים מעומתת "שלווה" והתייחס למעמדו של ניר קלינגר, המצב המקצועי של הקבוצה ועתידה.

השבוע הדרמטי שעבר על הקבוצה: "בית"ר ירושלים, לפחות מאז שאני זוכר אותה, מייצרת דרמה כמעט בכל שבוע. בוודאי שיש אכזבה אדירה, אבל אנחנו לא מטילים אחריות על איש מקצוע כזה או אחר, האחריות היא על כולנו. עברנו עונה קשה מאוד. ניר קלינגר הציע להתפטר ומשה חוגג לא הסכים והחליט שהוא התחיל והוא יסיים. בעניין המאמן בעונה הבאה, אנחנו נתחיל להתעסק בזה רק לקראת תום העונה הזו. אני משוכנע שנדע לעשות את הדברים קצת יותר טוב כי יהיה לנו יותר זמן להיערך והרבה יותר אפשרויות. אני בטוח שבעונה הבאה לא נהיה במקום בו אנחנו נמצאים כיום.

"אנחנו לא מחלקים את המועדון הזה לקבוצות. מי אחראי יותר ומי פחות, זו לא המטרה – כולנו מאוכזבים, ההנהלה, המאמן, השחקנים והאוהדים. אני מכיר הרבה מאוד מאמנים, ראיתי הרבה במהלך הקריירה שלי, ניר קלינגר הוא אחד הטובים ביותר שיצא לי לראות. אני רואה מה הוא עושה, כמה הוא משקיע ואכפתי, לא תמיד כל מה שאתה מתכנן קורה ולפעמים גם מה שהשחקנים מתכננים לא קורה. כולנו אחראיים באותה מידה, יש כאלה שקצת יותר וקצת פחות, אבל העונה הקשה הזו היא על כולנו. היו לבית"ר עונות קשות בהיסטוריה ואני בטוח שגם הפעם אנחנו נצא מחוזקים".

מי יאמן את בית"ר בעונה הבאה: "אני כבר 40 שנה בכדורגל, אתם יודעים שהענף הזה הוא כל כך דינמי. מה שנכון היום לא נכון מחר וכן הלאה. דברים משתנים מאוד מהר ומה שחשוב מבחינתנו זה לייצר שקט במועדון. אנחנו בפלייאוף התחתון ונצטרך להתייחס לזה בשיא הרצינות על מנת שלא ניקלע למאבקי הישרדות. זו בהחלט עונה רעה, אבל לצערי דברים כאלה יכולים לקרות ואני בטוח שבעונה הבאה נחזור למקום הטבעי שלנו".


אלי אוחנה ומשה חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי