בלבול: "לא רואה הבדל בין העונה הסדירה לפלייאוף העליון, תמיד באים לנצח"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ערך מסיבת עיתונאים לקראת בני יהודה (20:15, ספורט4): "אני בונה קבוצה עם אופי של מכבי חיפה. ה-VAR? אני תומך נלהב, מעריץ אפילו. שמח לראות שאנחנו עומדים במטרות שלנו העונה".

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תתחיל בשבת את הפלייאוף העליון והמסע לעבר כרטיס לאירופה במשחק בית נגד בני יהודה (20:15, שידור ישיר בספורט4), כשהמטרה היא לפתוח ברגל ימין את החלק האחרון של העונה ולהתברג בין שלוש הראשונות.


המאמן מרקו בלבול ערך הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ודיבר על ההכנות למשחק: "אני לא אוהב לעשות את ההפרדה בין הליגה הסדירה לפלייאוף העליון, לכל משחק אנחנו באים כדי לנצח. נבנית פה קבוצה עם די.אן.איי ועם אופי של מכבי חיפה, קבוצה שמנצחת בבאר שבע ועושה מהפך בקריית שמונה. אנחנו רוצים לנצח וכמובן שבפלייאוף העליון יהיו קבוצות יותר איכותיות ויותר קשות".


הזימונים לנבחרת: "כולנו רוצים בהצלחתה של הנבחרת ותומכים בה. לכל מאמן יש את השיקולים שלו לגבי שיטת המשחק שלו. אנחנו לא מתערבים בשיקולים ומכבדים אותם, גאים בחבשי שזומן לנבחרת".


בלבול.
בלבול. "בשתי המטרות אנחנו עומדים כרגע" (מאור אלקסלסי)


המשחק הראשון עם VAR: "אנחנו שומעים הרבה תגובות, חלק בעד וחלק נגד ה-VAR. הוא יכול לעזור במקומות שהעין האנושית לא יכולה לעזור, הוא יוצר דרמטיות ועניין. אני תומך. אנחנו רואים את זה כל הזמן באירופה שזה עושה סדר. אני תומך נלהב, מעריץ אפילו, של הVAR".


רואה את הקדנציה כהצלחה: "כשהגעתי לפה היו יותר עיתונאים, ושאלו אותי מה המטרות. אמרתי שהמטרה היא לבנות תשתית לשנים הבאות וזה הדבר הכי חשוב, ויחד עם זאת לשפר את המשחק ואת המיקום שלנו בטבלה. אני שמח לראות שבשתי המטרות אנחנו עומדים כרגע. אבל אני לא מדבר על מה יהיה בעוד שבועיים אלא על האימון הקרוב והמשחק הקרוב".


על מנואל איטורה, שלא מקבל דקות: "לכל משחק אני בוחר את התלכיד הכי מתאים שנראה לי, כי בסך הכל המטרה של המאמן היא לראות את הקבוצה מנצחת. בתפקיד של איטורה יש שחקנים שעושים עבודה מצוינת. כשיגיע הצ'אנס הוא יקבל את ההזדמנות שלו".


מנואל איטורה.
מנואל איטורה. "כשיגיע הצ'אנס, הוא יקבל את ההזדמנות שלו" (מאור אלקסלסי)


שחקנים שיש עליהם אופציה לעונה הבאה: "עדיין לא קיץ, אין מה לדבר על האופציות לממש על השחקנים לעונה הבאה".


על שון וייסמן: "שון פתח בהרבה משחקים, אני מכיר אותו עוד מהנבחרת הצעירה. הוא שחקן עם האופי של מכבי חיפה שראוי להיות בקבוצה ואני מאוד מרוצה ממנו".


שיטת המשחק נגד בני יהודה: "לפעמים קבוצות באו וחיכו לנו, קריית שמונה לחצה אותנו גבוה, צריך לדעת איך להתמודד עם זה. אנחנו באים לשחק את הסגנון שלנו, משחק אטרקטיבי, לגרום לקהל ליהנות. כמובן שנצטרך להיזהר מבני יהודה שיש להם התקפה טובה, אבל באים לשחק את המשחק שלנו".


שחקני מכבי חיפה חוגגים.
שחקני מכבי חיפה חוגגים. "הראינו אופי נגד קריית שמונה" (מאור אלקסלסי)


ההבדלים בין הקדנציה הנוכחית לזו הקודמת: "אני טיפוס שלא מסתכל אחורה. אני מסתכל על ההווה ועם ראייה לעתיד. צריך לעשות את הדברים שעשינו טוב נגד קריית שמונה, מתרכזים בלשפר את רמת המשחק שלנו. מחויבים לרמת המשחק וללהיות אטרקטיביים".


האם בעונה הבאה אפשר להיאבק על האליפות: "יש לנו עוד שבועיים וקצת עד המשחק נגד מכבי תל אביב ואז נתייחס אליה, אנחנו צריכים להיות מרוכזים במה שמכבי חיפה עושה כרגע ולא להסתכל על מה יהיה בשנה הבאה ומה יהיה בעוד חודש. צריכים לשמור על פוקוס ולבוא לכל משחק כדי לגרום לקהל ליהנות, אני שמח שהוא חזר למגרשים".


אחרי שקיבל מחמאות מבלבול, וייסמן עצמו דיבר: "אני מצפה כל משחק לפתוח, כי אני אוהב לשחק כדורגל וזאת המטרה שלי ואני חושב שזה מה שאני צריך לעשות. יש לנו מאמן מצוין שהוא יחליט, וכל מה שהוא יחליט אני אקבל בשמחה".


וייסמן.
וייסמן. "אני מצפה לפתוח כל משחק" (מאור אלקסלסי)


ערעורים לגבי העונה הבאה: "אנחנו מדברים, נראה מה יוליד היום".


דיווחים על הצעה מהליגה האוסטרית: "אני כרגע לא חושב על שום דבר חוץ מיום שבת. אני רוצה להמשיך את הדרך, יש לנו עוד הרבה מטרות השנה. בני יהודה זה צעד אחד בדרך, אני אשמח שננצח ואבוא לפה שוב. אנחנו קבוצה טובה, יש לנו מאמן וצוות מדהימים, אנחנו נמצאים במקום שמכבי חיפה ראויה להיות בו, מקווה שנצליח לשמור על זה ונעשה הכל כדי שזה יקרה".


מרגיש את המהפך: "תמיד כיף להיות במכבי חיפה, במיוחד עכשיו כשכולם צעירים, אנחנו מכירים כמה שנים, ומבלים במגרש ומחוץ למגרש. רק שימשיך ככה, כי אם לא יהיה תוצאות זה לא שווה".



בתוך כך, קשר הקבוצה ג'ורג' מנדז'ק זומן רשמית לסגל נבחרת קמרון לקראת המשחק נגד איי קומורוס בשבוע הבא, זאת במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה לאומות בקיץ הקרוב.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי