רפואה: "אני לא מתעסק במה היה אילו, היו הרבה פספוסים"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב לקראת אשדוד (שבת 18:05, ספורט4): "רוצים להמשיך את המומנטום, עשינו ניצחון גדול בטדי. זה לא הזמן לעשות סיכומים. נבחרת? חושב שהשחקנים שלי ראויים לקבל זימון לסגל"

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים, הפועל תל אביב כבר יכולה לחייך והיא תתחיל את הפלייאוף העליון בשבת (18:05, ישיר בספורט4) עם צמשחק בית נגד מ.ס. אשדוד כשניצחון נוסף ירחיק אותה כמעט סופית מאיום הירידה לליגה הלאומית. המאמן קובי רפואה קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק והתייחס לתקופה הטובה: "בכל פעם שאתה מנצח האווירה היא חיובית, בכל קבוצה זה ככה. אחרי שני ניצחונות רצופים אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום הזה. אנחנו נראים היום הרבה יותר חזקים ואני מקווה שנמשיך ככה".

סיכום העונה: "העונה הזאת מבחינתנו היא פספוס, אבל לא על זה אני מסתכל אלא על איך נישאר בליגה. על כל השאר נסתכל בסיום העונה. קרו הרבה דברים העונה ואני לא רוצה לעשות סיכומים, זה לא הזמן ולא הרגע המתאים. ברגע שהקבוצה תבטיח את ההישארות נעשה סיכומים ונרגיש את הפספוס. אבל כרגע זה לא הזמן, יש לנו משחק חשוב נגד אשדוד וזה מה שמעניין אותנו כרגע".

דברים היו נראים אחרת: "לפני המשחק לא היה לנו סיכוי לפלייאוף העליון, עכשיו זה נראה פספוס של שתי נקודות. אבל היו הרבה פספוסים העונה. עשינו ניצחון גדול בטדי אבל צריך להסתכל קדימה וצריך להתכונן למשחק הבא. אנחנו לא מתעסקים באם. נעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות. קל להגיד ניצחון, אבל השחקנים הם אלה שיודעים מה צריך לעשות כדי לגמור את זה".

רפואה.
רפואה. "הראש שלנו לא בעונה הבאה" (דני מרון)

היריבה: "אשדוד נלחמת על החיים שלה. הם עשו שינוי בינואר ונראים הרבה יותר טוב, יש להם שחקנים איכותיים ואנחנו מודעים לזה, אבל המשחק תלוי בנו ונעשה הכל כדי לנצח".

האם יישאר בעונה הבאה: "בשנה וחצי שאני פה הראש שלי עובד, גם כשאני ישן. עד שלא נבטיח את ההישארות שלנו הראש שלנו לא בעונה הבאה".

הזימונים לסגל הנבחרת: "אני האחרון שיעביר ביקורת על מאמן הנבחרת, אני מאוד מכבד ומעריך אותו. לכל מאמן יש את ההחלטות שלו. כמובן שאני חושב שהשחקנים שלנו ראויים להיות בנבחרת, אבל אכבד את ההחלטה. אני מקווה שהשחקנים האלה יום אחד יהיו בנבחרת, הם יצטרכו לעבוד יותר קשה כדי להוכיח את זה לזימון הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי