דסה הגיש ערעור, אך לא צפוי להשתחרר למשחק נגד סכנין

אור דסה
אור דסה | אודי ציטיאט

קשר הפועל רעננה נשפט ל-20 ימי מחבוש בכלא צבאי ובמועדון ימתינו להחלטת שלטונות הצבא לקראת מפגש התחתית (שבת, 18:00). גם יוג'ין אנסה הפצוע ייעדר. קורצקי: "הקבוצה שתנצח שניים או שלושה משחקים תישאר"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח בשבת במחזור פתיחת הפליאוף התחתון את בני סכנין מהמקום האחרון בטבלה (18:00), משחק שאם לא תפסיד המשמעות היא שתשמור על פער תשע נקודות מיריבתה הקרובה בדרך להבטחת עונה נוספת בליגת העל.

רעננה תחסר את הבלם בן והבה והקשר מירקו אורמוש המוצהבים ואת החלוץ הפצוע יוג'ין אנסה, כשגם אור דסה לא צפוי להיכלל בסגל לאור העובדה שנעדר מהאימונים האחרונים לאחר שנשפט ל-20 ימי מחבוש בכלא הצבאי, כשבמועדון ממתינים להחלטת שלטונות הצבא על הערעור שהגיש הקשר.

לקראת המשחק אמר המאמן מנחם קורצקי: "איך שלא נסתכל על זה, יש הרבה קבוצות שעדיין מסובכות ואנחנו בתוכן. הקבוצה שתנצח בשני משחקים או שלושה תישאר בליגה. בשבת, יש לנו משחק מול קבוצה שהיא מתמודדת ישירה על הירידה ואנחנו צריכים לבוא בצורה הטובה ביותר בשביל לגמור את הסיפור. בני סכנין בכל מקרה תבוא ותרצה לנצח את המשחק, אנחנו צריכים לבוא מוכנים ואסור לנו בשום פנים ואופן להסתבך עוד פעם, יש לנו את מרחק הנקודות מהקו האדום ונרצה להגדיל או להשאיר את הפער כמו שהוא".


קורצקי. שניים או שלושה ניצחונות מהבטחת ההישארות (אודי ציטיאט)

עדי נמני אמר לקראת המשחק נגד בני סכנין: "מצפה לנו משחק קשה וקשוח עם קבוצה שנלחמת על החיים שלה, אבל גם אנחנו נלחמים על החיים שלנו – ואנחנו רוצים להביא עוד שלוש נקודות כדי להתקדם עוד צעד לקראת הישארות בליגה. מדובר במשחק תחתית קלאסי ואנחנו יכולים לנצח אותו למרות שבני סכנין היא קבוצה טובה והתקפית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי