בבית"ר נערכים לאפשרות שקלינגר לא ישוב לאמן עד סוף העונה

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

המאמן שהובהל השבוע לבית החולים ועבר סדרת בדיקות אמנם התאושש, אך רופאיו ציו עליו להישאר לפחות עשרה ימים ולא מן הנמנע שיהיה עליו לנוח בביתו עד סיום העונה. ניסן יחזקאל יעמוד על הקווים נגד הפועל חיפה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נערכים לאפשרות שהמאמן ניר קליגר, שאושפז לפני יומיים (רביעי) בבית החולים "איכילוב" ועבר סדרת בדיקות מקיפות והתערבות כירורגית לאחר שחש ברע, לא ישוב לאמן יותר העונה. נכון לעכשיו נצטווה קלינגר למנוחה של לפחות עשרה ימים, אולם במועדון מבינים שרופאיו של קלינגר עשויים להמליץ לו על מנוחה מוחלטת, דבר שימנע ממנו לחזור ולאמן העונה.

זה היה שבוע לחוץ ועמוס ברגשות עבור קלינגר, שהציע כזכור את התפטרותו בתחילת השבוע לאחר ההפסד להפועל תל אביב ובעקבות אי ההעפלה לפלייאוף העליון. הבעלים משה חוגג לא קיבל את התפטרות המאמן שהמשיך להעביר את האימונים במהלך השבוע ושלשום כאמור חש ברע. על פי אנשי בית"ר, קלינגר הודיע שהוא אינו חש בטוב מיד בסיום האימון, אך העדיף לחזור לביתו כשעוזרו ניסן יחזקאל נסע אחריו מבית וגן וליווה אותו בדרך לביתו. כשהגיע המאמן הביתה שוב חש ברע, והפעם אשתו העדיפה שלא לקחת סיכון, ולקחה אותו לבית החולים איכילוב לבדיקות.

בסביבתו של קלינגר אישרו כי הוא חש טוב יותר, אולם עדין חייב לנוח בימים הקרובים לפחות. מי שצפוי להחליף את קלינגר בשלב זה הוא ניסן יחזקאל, שיעמוד על הקווים כל עוד קלינגר נעדר, גם אם זה יהיה לכל שבעת המשחקים שעוד נותרו לקבוצה בפלייאוף התחתון.

קלינגר.
קלינגר. "צריך לקבל פרופורציות, הבריאות מעל הכל" (אריאל שלום)

"בימים כאלה צריך לקבל פרופורציות על החיים ולהבין שהבריאות מעל ולפני הכל", אמר גורם במועדון. "קודם כל כולנו מאחלים לניר החלמה מהירה ושירגיש טוב, כמה שיותר מהר. ניסן בחור טוב ומאמן שכבר אימן בליגת העל ואנחנו לגמרי סומכים עליו", הוסיף הגורם.

השחקנים ישובו היום להתאמן, אחרי שנהנו אמש מיום חופשי שתוכנן מבעוד מועד. בית"ר תפתח את הפלייאוף התחתון ביום ראשון נגד הפועל חיפה בסמי עופר, וכבר עתה ברור שאת שני האימונים וההכנה למשחק יעשה יחזקאל בעצמו ואף יעמוד על הקווים במשחק בראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי