לוזון: "חובה שה-VAR יהיה בפלייאוף התחתון, שם הקרב לא הוכרע"

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

מאמן מכבי פתח תקווה הסביר במסיבת עיתונאים לקראת קריית שמונה: "האליפות נקבעה, זהות היורדות עדיין לא". על המצב בטבלה: "הלחץ עדיין קיים ולא הבטחנו הישארות". הקבוצה תצא למלון לאחר האימון המסכם

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון ביום ראשון האחרון על מ.ס אשדוד, שהוריד מעט את מפלס הלחץ במועדון והגדיל את הפער מהקו האדום לשש נקודות, מכבי פתח תקווה תתארח ביום ראשון הקרוב אצל עירוני קריית שמונה, במטרה לעשות צעד נוסף אל עבר הבטחת ההישארות בליגה הבכירה. הבוקר (שישי) נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון.

"הלחץ עדיין קיים ועדיין לא הבטחנו את ההישארות שלנו בשום צורה", התייחס המאמן למצב קבוצתו בטבלה. "אנחנו צריכים אותו הדבר ולהגיע באותה דריכות לקראת קריית שמונה".

המשחק נגד אשדוד: "הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, שהייתה מחצית בה יצרנו יחסית הרבה מצבים. הכי חשוב ששמרנו על רשת נקייה".

לוזון.
לוזון. "אין לנו בעיה של הבנת המצב" (דני מרון)

הדריכות של שחקניו: "הבנו את המצב גם לפני אשדוד, ואם לא היינו מבינים היינו במקום האחרון או מתחת לקו האדום. אין לנו בעיה של הבנה, הבעיה הייתה שבאנו לכמה משחקים לא מרוכזים ושילמנו על כך ביוקר".

המטרות בפלייאוף התחתון: "קודם כל אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות. אחרי שנעשה זאת נחשוב הלאה".

כניסת ה-VAR לשימוש: "אני חושב שזה פנטסטי ומבורך. אני מקווה שזה יהיה בכל המגרשים. לדעתי חובה שזה יהיה בפלייאוף התחתון מהסיבה הפשוטה שהאליפות הוכרעה וזהות היורדות עדיין לא".

שופטי הוידאו.
שופטי הוידאו. "פנטסטי ומבורך" (Gettyimages)

הקבוצה תצא מחר לאחר אימון הערב למלון באיזור הצפון כחלק מההכנה לקראת המשחק. הקשר הריסון מנזלה הגיע חולה לאימון ושוחרר לביתו, כשמחר יתברר אם יהיה בסגל. עומר דנינו חזר הבוקר לאימונים וערך אימוני ריצה בצידי המגרש.

אנשי המועדון השתתפו הבוקר בהלוויתו של דב להב ז"ל, שהיה שחקן המועדון בשנות ה-50 וכרוז הקבוצה עד לפני מספר שנים. בנוסף, במועדון שוחחו עם השחקנים הזרים על המצב הביטחוני והשיגורים ששוגרו אמש מעזה לכיוון גוש דן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי