בהפועל ת"א בטוחים: "ניצחון על אשדוד יוריד את נושא ההישארות"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

במועדון האדום מבהירים כי שלוש נקודות מול הקבוצה מעיר הנמל ירגיעו את המערכת בנושא הלחץ והמאבק נגד הירידה (שבת, 18:05, ישיר בספורט4). רפואה מתלבט אם לפתוח בהתקפה עם זיקרי או עאבד

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הדרמטי 0:1 בטדי על בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב תארח מחר (שבת, 18:05, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון המושבה את מ.ס אשדוד כשהמטרה היא להשיג ניצחון שלישי רצוף ולהשתחרר ממאבקי הירידה לליגה הלאומית.

במתחם חודורוב מבהירים: "ניצחון על אשדוד יוריד מהקבוצה את נושא הלחץ והמאבק נגד הירידה. הפספוס העונה ענק, כי הפועל תל אביב היא קבוצת פלייאוף עליון שנתקעה בחוסר מזל בתחתון. בשנים הבאות תהיה כאן קבוצת צמרת".

המאמן קובי רפואה, שוחח עם שחקניו והבהיר להם כי חובה לשים סוף לאמירות של מאבקי התחתית והלחץ, וכי המשחק נגד אשדוד הוא ההזדמנות לעשות זאת. מבחינה מקצועית, רפואה מתלבט אם לפתוח עם רועי זיקרי או אחמד עאבד, החלטה שתתקבל בהתכנסות מחר, כששני השחקנים תורגלו לסירוגין בהרכב הראשון.

שוער המשנה אריק ינקו משתתף באימונים למרות חשש לקרע קטן במניסקוס, ורק הערב יחליטו בצוות האימון אם הוא יחזור לסגל או שמועין חלבי ירשם כשוער שני. כפי שכבר פורסם בספורט1, ראשי הקבוצה אמורים להודיע לשוער רובי לבקוביץ' על מימוש האופציה לעונה הבאה וכך גם לקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה.


קובי רפואה. מתלבט אם לפתוח עם זיקרי או עאבד (דני מרון)

רובי לבקוביץ', אוראל דגני ואדי גוטליב, זכו לעידוד משחקני הקבוצה לאחר שלא זומנו לסגל הנבחרת הלאומית על ידי המאמן אנדי הרצוג. שחקן בהפועל תל אביב: "בנבחרת ישראל לא יוכלו להתעלם מהשלושה לקראת המשך הקמפיין, הם ראויים להיות בסגל הלאומי".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי, אחמד עאבד (רועי זיקרי), קאיו אלבס, נריוס ואלסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי