צפו בתקציר: הפועל תל אביב הביסה 1:5 את מ.ס. אשדוד

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

אחרי 0:6 נגד מכבי פ"ת והניצחון בטדי האדומים המשיכו בכושר המפלצתי במושבה לאחר שירו חמישייה במושבה. ואלסקיס, עאבד, ספורי, קלאודימיר וכהן כבשו למנצחת, הבראן צימק, לינגאנה הורחק. רעננה וסכנין נפרדו ב-2:2

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר ה-0:2 של מכבי תל אביב על הפועל חדרה, יריבתה הפועל תל אביב הראתה שהצד האדום של העיר מראה כדורגל לא פחות מוצלח משל מוליכת הטבלה לאחר שהשיגה ניצחון שלישי ברציפות עם 1:5 מהריב על מ.ס. אשדוד.

לאחר 23 דקות משמימות נשלף כרטיס אדום לאיסו לינגאנה מאשדוד לאחר כניסה חזקה על ניר לקס. הפועל תל אביב ניצלה את היתרון המספרי והגיעה למצב מסוכן בדקה ה-41, אז מצא עאבד את נריוס ולסקיס שהחמיץ ממצב קורץ, אך כעבור ארבע דקות הליטאי תיקן את ההחמצה והעלה את קבוצתו על לוח התוצאות.


איסו לינגאנה הורחק בדקה ה-23 על ידי אלון יפת (דני מרון)

בדקה ה-59 הפועל תל אביב מצאה את השער השני, כאשר אחמד עאבד ניסה לבעוט מחוץ לרחבה ונעצר על ידי שחקן הגנה של אשדוד, אך השתלט על הכדור החוזר ושלח פצצה לשער של ג'ראפי. בדקה ה-73 רמזי ספורי חדר לרחבה וכבש את השער השלישי, כעבור שש דקות נכבש השער היפה במשחק ואחד היפים בעונה כשקלאודמיר שחרר כדור אדיר מחוץ לרחבה שפגש את המשקוף ונכנס פנימה.

שש דקות לסיום רמזי ספורי מצא את עידן כהן, שניסה להגביה אך הכניס את הכדור לרשת של ג'ראפי . שלוש דקות סליום רומן הבראן כבש שער מצמק שהמתיק מעט את הגלולה המרמה של אשדוד שספגה חמישייה משפילה.

הפועל תל אביב שכאמור רשמה לזכותה ניצחון שלישי ברציפות עלתה למקום השביעי והבטיחה כמעט באופן סופי את הישארותה בליגה. מנגד אשדוד שממשיכה להסבתך בתחתית רשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות וירדה למקום האחרון עקב התיקו של בני סכנין באצטדיון רמת גן.


קלאודמיר פריירה עם עידן כהן חוגגים את החמישייה  (דני מרון)


אחמד עאבד עם יובל שפונגין (דני מרון)

הרכבים
הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב (רז שלמה 56), מרווין פירסמן, ניר לקס (עמנואל בואטנג 64), קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי, אחמד עאבד , קאיו אלבס, נריוס ואלסקיס.

מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, יובל שפונגין, ניר ברדע, עוביידה חאטב, גיל כהן, איסו לינגאנה (23 אדום), רועי גורדנה, דן ביטון (יצחק אספה 64), רומן הבראן, בנצי מושל, שגיב יחזקאל.

הפועל רעננה – בני סכנין 2:2 (לצפייה בתקציר)
בני סכנין עשתה הערב (שבת) עוד צעד לעבר הליגה הלאומית, כשנפרדה מהפועל רעננה ב-2:2 באצטדיון רמת גן. הקבוצה של חואן קרלוס אמנם כבר לא אחרונה, אולם אחרי משחק חוץ שביעי ברציפות בו היא סופגת צמד, הפער שלה ממכבי פתח תקוה שמעל הקו האדום עומד עתה על שש נקודות, והיא מקווה להפסד של המלאבסים מחר (ראשון) בקרית בשמונה. רעננה, לעומתה, המשיכה להציג כדורגל נאה, בדרך לעונה נוספת בליגה העליונה.

המחצית הראשונה הייתה של רעננה ובדקה ה-22 היא באה על שכרה, כשקייס גאנם ניצל טעות חמורה בהגנת סכנין כדי לחלוף על פני מחמוד קנדיל ולגלגל פנימה ולקבוע 0:1. גם בהמשך קבוצתו של מנחם קורצקי הייתה עדיפה ורק חוסר ריכוז מנע ממנה יתרון גדול יותר.

סכנין התעוררה עם פתיחת המחצית השנייה, לא מעט בזכות חילופים שביצע חואן קרלוס. בדקה ה-54 היא השוותה, כשירדן כהן בלם בגסות את איהאב גנאים המחליף ברחבה, ושלומי אזולאי בעט את הפנדל פנימה. המחליף הנוסף, מוחמד כליבאת, השלים את המהפך בדקה ה-69. אלא שזה לא הספיק, כשמחליף של היריבה, יואב תומר, קבע את תוצאת המשחק בשער יפה (81).

הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אמיר נסאר, אלבין פאנישי, אמנועל אמבולה, מהראן ראדי, אלכסנדר סטניבלייביץ (איהאב גנאים 46), חאלד חלאיילה (מארון גנטוס 77), ישראל זגורי (מוחמד כליבאת 52), שלומי אזולאי, איברהים ללה.

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נימני, עידו לוי, טדי מזגה, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין (עידו דוידוב 71), בן סביר, מרטין זאמן (יואב תומר 67), כרם ארשיד (שניר שוקר 84), קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי