אבוקסיס: "מכוונים למקום 2 עד 4", בלבול: "חסרה לי אגרסיביות"

אבוקסיס
אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה חגג לאחר ה-0:2 על מכבי חיפה: "התחלנו ליגה חדשה של 10 מחזורים, לא מתייחסים למה שהיה". יאקוב סילבסטר: "אני צריך את הקבוצה והם צריכים אותי". מאמן הירוקים: "אני עדיין בעד ה-VAR"

(גודל טקסט)

בני יהודה פתחה הערב (שבת) את הפלייאוף העליון ברגל ימין, עם ניצחון 0:2 מרשים על מכבי חיפה שצימק את הפער בין הקבוצות לארבע נקודות. הקרב על המקום השני והכרטיס לאירופה נפתח מחדש, והאיש המרוצה ביותר מהתוצאה היה מאמן הזהובים יוסי אבוקסיס.

"זה תענוג, ניצחון כזה", אמר אבוקסיס לאחר המשחק, "אני לא אתייחס להפסדים האחרונים, כי נגד מכבי תל אביב לדוגמה היינו ממש טובים".

על המשחק: "סגרנו אותם טוב, נתנו להם לשלוט אבל בכדורגל זה כבר מזמן לא משנה. היו לנו מתפרצות יפות, במחצית השנייה היינו יכולים להגדיל את התוצאה אבל לא נורא. היינו בסגל חסר, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה שבה כולם מתלהבים וכולם משחקים טוב. אני שמח שניצחנו כי אם היינו מפסידים הפער מחיפה היה גדל, אנחנו מכוונים למקומות שני עד רביעי וזה מצוין ששם אנחנו נמצאים".

שחקני בני יהודה חוגגים.
שחקני בני יהודה חוגגים. "הוכחנו שאנחנו קבוצה שבה כולם מתלהבים" (מאור אלקסלסי)

"אמרתי לשחקנים שזו ליגה של 10 מחזורים", הוסיף אבוקסיס, "לא להתייחס למה שהיה. זה נראה מובן מאליו שהגענו לפלייאוף העליון אבל זה לא מובן מאליו בעונה כזאת. מפה אנחנו מתחילים את המשחק הראשון בליגה החדשה כדי להגיע למקום שיוביל לאירופה".

על כובש הצמד יאקוב סילבסטר: "חיכינו לשחקן כמו סילבסטר, שחקן חכם ומנוסה שעזר לנו עד עכשיו ואני מקווה שיעזור לנו גם עד הסוף".

סילבסטר עצמו סיפר: "זה נחמד להבקיע שערי ניצחון, אבל זה תמיד חשוב לנצח. במשחקים האחרונים לא הצלחנו, אז זה מאוד חשוב עבורנו ואנחנו כמובן מאוד שמחים".

מה לא הצליח בבית"ר: "אי אפשר לדבר כל שבוע על מה היה בבית"ר ירושלים, אני אותו בחור שהייתי לפני שנה ולפני שנתיים. אני שמח על הרגע ושמח שעכשיו אני מתקדם. אני לא כועס על בית"ר, אני שמח להיות בבני יהודה. היתה לי תקופה טובה בבית"ר אבל אני לא מתסכל אחורה".

סילבסטר.
סילבסטר. "לא מסתכל אחורה" (מאור אלקסלסי)

ההשתלבות בבני יהודה: "אני צריך את הקבוצה והם צריכים אותי, בלי התמיכה שלהם הייתי סתם אחד. אני שמח להבקיע ולעזור וקבוצה. שיתוף הפעולה בינינו עובד".

בצד השני, מכבי חיפה ספגה הפסד ליגה ראשון בעידן מרקו בלבול לאחר 12 מחזורים. למאמן המפסיד היה מה להגיד על כך: "12 מחזורים? אני לא אוהב להפסיד, לא משנה מתי. לפני חודשיים שיחקנו נגדם וניצחנו 0:1, שלטנו והיינו דומיננטים. הפעם לא היינו נחושים, לא חדים, היה חסר לי משהו באגרסיביות של השחקנים וברצון שלהם כדי לנצח את המשחק הזה".

על ה-VAR שלקח חלק במשחק: "בדרך כלל ה-VAR עושה צדק במקומות בהם העין האנושית טועה. לפעמים זה לטובתך ולפעמים זה לרעתך, אני עדיין בעדו. בני יהודה שיחקו צפוף וחכם, מאכזב להפסיד משחק כזה בבית. לא ייצרנו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק הזה. אחר כך ספגנו כרטיס אדום והיה קשה לחזור משם".

השער הראשון.
השער הראשון. "לא ייצרנו מספיק הזדמנויות לנצח" (מאור אלקסלסי)

הכרטיס האדום של מאבוקה: "אני במגרש ראיתי שמאבוקה הלך לכדור, אבל מה שהשופט החליט זו החלטה שלו. אני מתעסק במה שעשינו, שלא העברנו את הכדור מספיק טוב, לא היינו חדים מספיק ולא ניצלנו מצבים".

מה לא עבד בשיטה: "שיחקנו כבר בשיטה הזאת ועם ההרכב הזה פחות או יותר. איטורה היה בסדר, החילוף שלו היה טקטי. תמיד כשמפסידים מחפשים מה לא בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי