צפו בתקציר: ויטור חזר וכבש, באר שבע ניצחה את נתניה 0:1

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

הבלם, ששב להרכב אחרי פציעה ארוכה, הנחיל ליהלומים הפסד אחרי 12 משחקים רצופים בכל המסגרות והוחלף על ידי אוחנה, שחזר בעצמו לאחר 11 חודשי היעדרות. מכבי ת"א תוכל לחגוג זכייה באליפות נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

אחרי שלא ניצחה אותה העונה בשלושת המפגשים ביניהן, הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) מיני נקמה כשגברה על מכבי נתניה 0:1 במשחק הראשון שלהן בפלייאוף העליון ופתחה מחדש את המאבק על המקום השני.


המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אך מיגל ויטור שחזר מפציעה ארוכה הכריע אותו עם נגיחה מדויקת (58) והעניק לברק בכר ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. היהלומים, ששקועים בהכנות לקראת חצי גמר הגביע, נוצחו לראשונה אחרי 12 משחקים בכל המסגרות ונשארו במקום השלישי עם נקודה פחות ממכבי חיפה ונקודה יותר מהפועל באר שבע.


קבוצה נוספת שנהנתה מהניצחון של הפועל באר שבע היא היריבה הגדולה מכבי תל אביב, שזקוקה כעת לניצחון על מכבי חיפה במחזור הקרוב על מנת לזכות באליפות באופן רשמי. הפער של הצהובים עומד על 25 מהירוקים ו-26 ממכבי נתניה כשנותרו עוד תשעה מחזורים. גם אם החבורה של איביץ' תסיים בתיקו, היא תוכל לחגוג את הזכייה הכי מוקדמת אי פעם אם היהלומים לא ינצחו את בני יהודה.



זכה לתשואות. מיכאל אוחנה (דני מרון)


באר שבע, שרוצה להשיג את הכרטיס לאירופה, הגיעה למשחק ללא שלושה שחקני מפתח. אורן ביטון (מורחק), ג'ון אוגו (נתפס נוהג עם אלכוהול בדמו והושעה) וחאתם עבד אלחמיד (עבר תאונת דרכים). במקומם עלו בן תורג'מן, קווין טאפוקו ומיגל ויטור שחזר אחרי פציעה ארוכה. נתניה, מנגד, שמרה את ויקי כחלון, אביב אברהם וגבי קניקובסקי מחוץ לסגל בשל חשש מכרטיס צהוב חמישי שירחיק אותם מחצי גמר גביע המדינה. גם ניקו אולסק, שלא עבר מבחן כשירות, לא נכלל ב-18. דראפיץ' וברדה עלו עם אילון ירושלמי, מוטי ברשצקי ומוחמד זבידאת.


המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוה ולמרות שנתניה שלטה יותר בכדור, המצבים המסוכנים נפלו דווקא ליד השער של דני עמוס אולם בן שהר החמיץ פעמיים והקבוצתו ירדו להפסקה ב-0:0. במחצית השנייה שתי הקבוצות המשיכו לא להרשים, אך מיגל ויטור היה שם עבור באר שבע בדקה ה-58 כשהתרומם לכדור קרן של מאור מליקסון ונגח בעוצמה לרשת של דני עמוס. 18 דקות לאחר מכן ויטור נפצע והוחלף על ידי מיכאל אוחנה, ששב למגרשים אחרי היעדרות בת 11 חודשים בשל קרע ברצועה הצולבת וזכה לתשואות.




מוטרד כהרגלו. ברק בכר (דני מרון)


הרכבים:
מכבי נתניה: דני עמוס, מוחמד זבידאת, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, סתיו פיניש, אילון ירושלמי (יחמיר היקה, 62), מוטי ברשצקי (נפתלי בלאי 84), גיא מלמד (יונס מלדה ,67), פאטוס בצ'יראי.


הפועל באר שבע: אוהד לויטה, בן ביטון, מיגל ויטור (מיכאל אוחנה, 76), לואי טאהא, בן תורג'מן, מרואן קבהא, קווין טאפוקו, חנן ממן (אריק סאבו, 72), מאור מליקסון, ניב זריהן (תומר יוספי, 86), בן שהר.


מהלך המשחק
*אוהדי מכבי נתניה עקצו עם שלטים נגד היריבה המרה מבאר שבע: "אין ממריצים אין תארים", "נגמר הדור אלונה"' ב"ש 2015-2019".



אוהדי מכבי נתניה (דני מרון)


דקה 1: המשחק בנתניה יצא לדרך, האם האלופה היוצאת תצליח לנצח את היהלומים לראשונה העונה?


דקה 15: מלמד ניסה בבעיטה מרחוק, לויטה היה דרך וקלט את הכדור.



ושוב איתכם. מיגל ויטור (דני מרון)


דקה 23: מוחמד פרץ בצורה נפלאה ומעמדה טובה בעט מעל המשקוף.


דקה 37: ממן מסר היטב לשהר, שבעט מקרוב לידיים של עמוס.


דקה 39: זריהן הרים לשהר שנגח, עמוס התעופף והדף לקרן.



גיא מלמד מול קווין טאפוקו (דני מרון)


דקה 56: שהר ניסה מזווית קשה בשמאל, זבידאת היה במקום והרחיק לקרן.


דקה 58, הפועל באר שבע עלתה ל-0:1: קרן של מליקסון נחתה היישר על ראשו של ויטור שנגח בעוצמה לרשת של עמוס. קאמבק מושלם של הבלם הפורטוגלי.



חזר, כבש, נפצע והוחלף. מיגל ויטור (דני מרון)


דקה 76: כובש השער מיגל ויטור נפצע והוחלף על ידי מיכאל אוחנה, ששב בעצמו אחרי 11 חודשי היעדרות בשל קרע ברצועה הצולבת.


דקה 90: יונס מלדה המחליף קיבל הזדמנות נהדרת, אך בעט משבעה מטרים מעל המשקוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי