צפו בתקציר: מכבי פ"ת קרובה להישאר בליגה לאחר 0:1 בק"ש

ארמנדו קופר
ארמנדו קופר | עדי אבישי

השחקנים של גיא לוזון לא הבריקו אך יכולת אדירה של גיגי שנפצע בידו והמשיך לשחק ושער של קופר (85) נתנו שלוש נקודות יקרות למלאבסים, שפתחו פער של תשע נקודות מהקו האדום. מורסיו החמיץ פנדל עבור המארחת (90)

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגת העל נמשך הערב (ראשון) כשבמקביל למשחקים של הפועל באר שבע נגד נתניה והפועל חיפה נגד בית"ר ירושלים, ניצחה מכבי פתח תקווה 0:1 את עירוני קריית שמונה במשחק הראשון של שתי הקבוצות בפלייאוף התחתון.

תשע דקות מפתיחת המשחק יואל אבוחצירה הצליח לכבוש, אבל פגע בדרך בשוער פתח תקווה צחי גיגי שנשכב על הדשא במשך דקות ארוכות. השער כמובן נפסל והשוער שנפצע בידו המשיך לשחק. בדקה ה-32 איסמעיל ריאן ניסה את כוחו בבעיטה חופשי, ולמרות שזה לא היה רחוק, הבעיטה שלו לא פגשה את המסגרת.

בדקה ה-52 צחי גיגי הציל את המלאבסים מפיגור אחרי שעצר עם רגליו כדור חזק של יואל אבוחצירה שהצליח לברוח להגנה אבל לא הכניע את השוער. בדקה ה-75 מורסיו ניצל מכרטיס אדום. הספרדי פגע בתאי בריבו ללא כדור, אך למזלו השופט בר נתן לא הבחין בתקרית.


גיא לוזון. שלוש נקודות יקרות במאבק ההישארות (עדי אבישי)

בדקה ה-85 ארמנדו קופר כבש את השער היחיד במשחק אחרי פעולה אישית בתוך הרחבה, התגבר על דיניז והכניע את דז'יוגאס ברטקוס. בדקה ה-90 המארחת קיבלה הזדמנות להשוות את התוצאה עם בעיטת עונשין מ-11 מטרים. אבל מורסיו בעט למשקוף ושלח את השחקנים של גיא לוזון לחגוג ניצחון חוץ יקר.

מכבי פתח תקווה עקפה את עירוני קריית שמונה וכעת היא במקום העשירי עם 31 נקודות, כשהיא רחוקה תשע נקודות מהקו האדום. בצד השני הקבוצה של קשטן יכולה להיות מאוכזבת אחרי שהייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק אבל לא הצליחה להכניע את גיגי. כעת הצפונים במקום ה-11 רחוקים שמונה נקודות מהמקום ממנו יורדים ליגה.


הרכבים

עירוני קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, חורחה מורסיו, קובי מור, וובה בראון, עדן שמיר, סמואל בראון, לוי גרסיה, איסמעיל ריאן (רוי רונן 84), יואל אבוחצירה (חאג'י בארי 63).

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, גל שיש, עידן אדהנני, תומאש סיבוק, עיסא סיסוקו, פרנק במבוק, ארמנדו קופר, גידי קאניוק, אלי אלבז (תאי בריבו 58), אופיר מזרחי (נאור פסר 91), הריסון מנזלה (יובל שבתאי 81). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי