חשש בבית"ר ירושלים: חוגג יקצץ בתקציב באופן משמעותי

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | מאור אלקסלסי

אחרי תצוגת נפל נוספת והפעם כקבוצת פלייאוף תחתון, בבירה מעריכים שהבעלים יפחית את השקעתו. עם זאת, שי קונסטנטין נחשב למועמד מוביל להצטרף. שחקן בקבוצה לקראת המפגש נגד סכנין: "הפסד יהיה אסון"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, שעברה שבוע סוער ודרמטי, רשמה משחק נפל נוסף כשסיימה בתיקו מאופס נגד הפועל חיפה בסמי עופר. בית"ר הופיעה למשחק ללא המאמן ניר קלינגר, ששוחרר מבית החולים ביום שישי ונצטווה למנוחה מוחלטת בשבועות הקרובים ומי שהדריך אמש את הקבוצה היה עוזרו ניסן יחזקאל, שימשיך לאמן כל עוד קלינגר יישאר לנוח בביתו לאחר הליך כירורגי שעבר.

הבית"רים, שניצחו רק פעם אחת בששת המשחקים האחרונים, הציגו משחק התקפי חלש מאוד ונקודת האור היחידה שאפשר לציין זו העובדה שהקבוצה הצליחה להתרחק בנקודה נוספת מהקו האדום. כעת עומד הפער על שמונה נקודות ממ.ס.אשדוד ובני סכנין שמדורגות מתחת לקו האדום, דבר שהופך את המשחק הקרוב נגד סכנין לדרמטי וטעון עוד יותר. "אוי ואבוי לנו אם נפסיד חלילה לסכנין בטדי", אמר שחקן בקבוצה, "הפסד כזה יכול להיות אסון עבורנו ואז כבר נסתבך באמת במאבק הירידה. זה משחק שצריך לנצח בכל מחיר, ואז נוכל לברוח מהקו האדום ולקבור סופית את סכנין", הוסיף.

למרות שהעונה טרם הסתיימה, בצמרת המועדון כבר מחשבים מסלול מחדש בכל הנוגע לעונה הבאה. הבעלים משה חוגג, נראה מאוכזב מאוד מתצוגות הנפל של קבוצתו בשבועות האחרונים ובמועדון קיים חשש שהוא יקצץ בתקציב באופן משמעותי, לקראת העונה הבאה. בבית"ר מקווים לסיים בתוך משחק או שניים את סיפור ההימלטות מהתחתית ואז יתחילו להעלות הילוך בנוגע לעונה הבאה.


חוגג. במועדון כבר מעריכים שהשקעתו הכלכלית תפחת (דני מרון)

כבר עתה ברור שחוגג הוציא העונה הרבה יותר כסף משתוכנן מלכתחילה ובבית וגן מעריכים שבקיץ כבר לא יפוזרו כספים לכל עבר. סגל השחקנים יעבור מהפכה גדולה והרבה שחקנים מתוכננים לעזוב. לצד הקיצוץ המסתמן, ועוד לפני שהוחלט על זהות המאמן לעונה הבאה, מחפש חוגג, מגן ימני ישראלי, כאשר שי קונסטנטין מבני יהודה הוא השם המוביל לעמדה, מגן שמאלי זר, קשר אחורי זר חלוץ זר שיבואו במקום אלה שצפויים לעזוב, ביניהם דודו גורש, שמואל שיימן, עוז ראלי, אפונסו טיירה, אנתוני אנאן ומיחאיי וודוץ. השם הבולט ביותר שמתנדנד כרגע לקראת העונה הבאה הוא של הקשר מאור בוזגלו, שמסיים חוזה וטרם קיבל הצעה רשמית לעונה הבאה. עד כמה הפערים בין הצדדים גדולים, ניתן להבין מכך שבסביבתו של בוזגלו מצפים לשדרוג משמעותי בשכרו, לעומת הדעה הרווחת בבית"ר, שאומרת שאם בוזגלו ירצה להמשיך, הוא לא רק שלא ישודרג, אלא עוד עשוי להתבקש לקצץ בשכרו.


עוד עשוי להתבקש לקצץ בשכרו. בוזגלו (מאור אלקסלסי)

"שוחחתי עם ניר קלינגר ביום שישי בפעם האחרונה וניר קיבל הוראה לא להתעסק בכדורגל בתקופה האחרונה", סיפר המאמן ניסן יחזקאל בסיום המשחק, "ניר ביקש ממני לא לשאול לגבי הרכב כזה או אחר, אמר לי שהכל עליי ושהוא מפקיד את הקבוצה בידיים שלי וסומך עליי. אני חושב שאין דבר מחזק מזה וניסיתי לעשות הכל. כל המערכים בקבוצה עבדו טוב, למעט החלק הקדמי, לא הולך לנו בתקופה האחרונה, בעיקר בכל הנוגע לכיבוש שערים. אין לי פתרונות קסם, אלה השחקנים שיש לי ואיתם אני הולך עד הסוף. לקחנו נקודה אחת ואני מאמין שהשחקנים מבינים את המשמעות של פלייאוף תחתון, כי אפשר חלילה להפסיד עוד משחק ואז להסתבך בחזרה. אנחנו לא נירדם בשמירה והמשחק הבא נגד סכנין, זה משחק שנהיה חייבים לנצח עבור המועדון וכדי להבטיח את ההישארות".

"השאיפה שלי ושל החברים שלי הייתה להיות בפלייאוף העליון", הוסיף הקשר דן איינבינדר, "זה מה שרצינו, זה מה שאנחנו שווים, אבל לא הוכחנו את זה העונה והתוצאה היא שכרגע אנחנו בפלייאוף התחתון. נצטרך להתמודד עם זה, אנחנו ספורטאים, ולפעמים צריך להתמודד גם עם רגעים פחות נעימים. אנחנו מאוד רוצים לסיים את העונה עם טעם מתוק ככל שאפשר, ולנצח כמה שיותר משחקים עד סיום העונה ולתת קצת נחת לאוהדים. כמובן שאנחנו גם יודעים שניר עבר שבוע לא קל והמצב הרפואי שלו לא טוב ואנחנו רוצים לתת גם לו קצת נחת. יש פה בעלים שמשקיע ושואף אז אנחנו רוצים לתת גם לו נחת. מפה צריך להמשיך הלאה ולעשות כל מה שאפשר".


רגעים פחות נעימים. בית"ר אחרי 0:0 חלש בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי