סלליך ייצא לשיקום בבולוניה, מתוכנן לחזור לדשא באוקטובר

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | ערן לוף

קשר מכבי חיפה ישהה כחודשיים במתקן מיוחד באיטליה, לאחר שערך סבב התייעצויות עם אבי נמני, מאור בוזגלו ומיכאל אוחנה. בלבול העיר לשחקנים על חוסר היצירתיות בחלק ההתקפי בהפסד לבני יהודה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אומנם ספגה בשבת האחרונה הפסד ראשון במסגרת הליגה תחת מרקו בלבול, 2:0 לבני יהודה, אבל במועדון שומרים על אווירה רגועה והצוות המקצועי העביר מספר הערות על המשחק מול בני יהודה ולא מעבר. "אנחנו צריכים להיות יותר יצירתיים בהתקפה. עבדנו קשה לפני המשחק והתקשינו למצוא פתרונות", אמרו לשחקנים.

במועדון כבר חושבים על משחק הליגה הבא מול מכבי תל אביב בשבת הבאה, שהפסד בו (וגם תוצאת תיקו אם מכבי נתניה לא תנצח את בני יהודה) יוביל לזכייה רשמית של הצהובים באליפות. במשחק מכבי חיפה תחסר את ארנסט מאבוקה המורחק, אבל תקבל בחזרה את ג'ורג' מנדג'ק. "הרצונות של מכבי תל אביב לא מעניינים אותנו, אלא הרצון לסיים במקום השני", אמרו בחיפה.

מי שכבר סיים את העונה הוא הקשר סינטיהו סלליך, שכידוע קרע את הרצועה הצולבת ולפני שבועיים נותח בהצלחה. בינתיים סלליך עובר טיפולים ראשוניים עם הצוות החיפאי, אבל בחודש הבא ייצא לחודשיים טיפולים בבולוניה שבאיטליה. לאחרונה התייעץ השחקן על אופן הטיפול ואף שוחח עם שחקנים שעברו פציעות כאלה כמו אבי נימני, מאור בוזגלו ומיכאל אוחנה. בסביבתו של הקשר סיפרו כי לוח הזמנים באיטליה והזמן הרב שצפוי לשהות שם יקדם את תהליך החזרה שלו למגרשים, כאשר ההערכה שיחזור לשחק במהלך חודש אוקטובר.


סלליך לאחר הפגיעה. שיקום ממושך באיטליה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי