קובי רפואה החל בהכנות לעונה הבאה, קלאודימיר ולבקוביץ' יישארו

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

בעלי הפועל תל אביב יישבו עם המאמן על התקציב לעונה הבאה ויגבשו את רשימת הנשארים והעוזבים. פירסמן ו-ולאסקיס מתנדנדים, עמנואל בואטנג קיבל הצעה לחוזה חדש. האדומים גברו על מ.ס כפר קאסם 0:2 במשחק אימון

(גודל טקסט)
בעלי הפועל תל אביב אמורים להיפגש במהלך השבועיים הבאים מספר פעמים עם המאמן קובי רפואה כדי לגבש את תקציב המועדון לעונה הבאה. לאחר מכן יחלו בהכנות המקצועיות, ויגבשו רשימת רכש של שחקנים ישראלים וזרים לקיץ, לקראת מחנה האימונים שייערך באירופה.


נכון לעכשיו הוחלט כי האופציות על קשר הרכש הברזילאי המוצלח, קלאודומיר פריירה והשוער רובי לבקוביץ' תמומש. גם הכישרון הגנאי, עמנואל בואטנג קיבל הצעה לחוזה חדשה, ואם יסכים יישאר שלוש עונות נוספות עם אופציה לעונה הרביעית.

על פי התקציב ייקבע עתידם של המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן והחלוץ הליטאי נריוס ולאסקיס במתחם חודורוב. המאמן קובי רפואה קיבל את האישור מבעלי הקבוצה לגבש רשימת מועמדים פוטנציאליים לעונה הבאה.


הבוקר קיימה הפועל תל אביב משחק אימון בו ניצחה 0:2 את מ.ס כפר קאסם מליגה א' משערים של גוז'ף גנדה וחר הירש. החלוץ רונאלדו ואסקס קיבל דקות וגילה יכולת סבירה. ואם האדומים יחליטו להחתימו הוא צפוי להיות מושאל לקבוצה מהליגה הלאומית.



עמנואל בואטנג קיבל הצעה לחוזה חדש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי