אכזבה במכבי מאי שותפם של מיכה וראיקוביץ' בנבחרות

דור מיכה, דור פרץ, יונתן כהן
דור מיכה, דור פרץ, יונתן כהן | מאור אלקסלסי

הקשר, שנמצא בעונה גדולה, לא שיחק אפילו דקה, כמו גם השוער ראיקוביץ', שבמכבי רצו לנצל את משחקי הנבחרת כדי להעלות את מחירו. במועדון החליטו: חגיגות אליפות רק לאחר משחקי הגביע. ניקוליץ' יערוך בכורה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מנסים לצנן את ההתלהבות לפני המשחק בשבת באצטדיון בנתניה נגד מכבי חיפה, משחק שעשוי להיות משחק האליפות הרשמי במידה והקבוצה תנצח. בקריית שלום חוששים ששמחה מוגזמת עלולה להפריע לקבוצה בימים שלפני משחק חצי גמר גביע המדינה נגד בני יהודה ולהוציא את השחקנים מפוקוס. הצהובים כבר זכו השנה בגביע הטוטו והם רוצים לזכות בכל התארים.

למשחק אמורים להגיע קרוב ל – 13 אלף צופים. במידה והקבוצה תזכה באליפות תתקיים חגיגה צנועה של האוהדים ביציע ומחוץ לאצטדיון ולא משהו מתוכנן אל תוך הלילה. במכבי יתפנו לארגן אירוע מיוחד רק לאחר חצי גמר גביע המדינה או הגמר, במידה והקבוצה תגיע אליו.

מכבי תל אביב מתחילה להתכונן לשובה של ליגת העל, לאחר פגרת הנבחרות, ובמועדון גאים ששחקנים רבים של מכבי שיחקו בנבחרת. זאת לצד האכזבה הקיימת מאי שיתופו של דור מיכה בצמד המשחקים ע"י הצוות המקצועי בראשותו של המאמן אנדי הרצוג. 


דור מיכה. אכזבה במכבי מכך שלא שותף כלל (מאור אלקסלסי)

הערב ישוב לישראל השוער פרדראג ראיקוביץ' ממשחקי נבחרת סרביה וגם כאן קיימת אכזבה מאי שיתופו של שוער מכבי תל אביב במשחקים לקראת ניסיון מכירתו למועדון גדול באירופה. במכבי תל אביב יורידו  עומס באימונים הקרובים משרן ייני, אלי דסה ודור פרץ, שעשו מאמץ גדול בשני משחקי הנבחרת נגד סלובניה ואוסטריה, במטרה לשתפם במשחק נגד מכבי חיפה.

כפי שדיווחנו, מהמשחק בשבת ייעדר הקשר דן גלזר שנפצע באימון נבחרת ישראל בברך ונמצא בהליך טיפולים. את גלזר יחליף רוסלן ברסקי. אוהדי מכבי תל אביב מצפים לראות לראשונה על כר הדשא את קשר הרכש הסרבי אורוש ניקוליץ' שכשיר לאחר החלמה מפציעה ומחלה.


אורוש ניקוליץ'. עשוי לשחק לראשונה במכבי (צילום: אתר מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי