מכבי חיפה תציע לעופרי ארד חוזה לחמש שנים

עופרי ארד
עופרי ארד | מאור אלקסלסי

הירוקים כבר הודיעו על מימוש האופציה לשנתיים נוספות אבל רוצים שהבלם יחתום על חוזה ארוך יותר: "הוא חלק בלתי נפרד מהשלד הצעיר והאיכותי שנבנה כאן". בלבול צפוי לחזור לשיטת שלושת הבלמים נגד מכבי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה להמתין לחזרתם של שחקני הנבחרות השונות בכדי להשלים את הסגל כהכנה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת הקרובה. במועדון רוצים לחזור למסלול הנכון לאחר ההפסד 2:0 מול בני יהודה במחזור שעבר, שהיה הפסד הליגה הראשון בעידן מרקו בלבול. הקבוצה אומנם לא התאמנה באופן מלא ונחה בסוף השבוע אבל המאמן שוחח מספר פעמים עם שחקניו ועבר בעיקר על יצירתיות בחלק ההתקפי.

"מרקו יודע את הבעיות ויודע כיצד לפתור זאת".  אמרו בכפר גלים "הקבוצה נמצאת בתהליך התקדמות הרבה בזכות המאמן". בלבול אומנם טרם תרגל את הרכב לקראת המשחק מול הצהובים אבל ההערכה כי יחזור לשיטת שלושת הבלמים. עופרי ארד צפוי לחזור להרכב במרכז ההגנה לצדם של אטיין ריינן ואיעד חבשי. ארד אגב נמצא ביחד עם מוחמד אבו פאני בסגל הנבחרת הצעירה במשחק הידידות מול גאורגיה.

בכל מקרה, בחיפה בונים על ארד לתקופה ארוכה ולאחרונה אף הוצע לו חוזה חדש. הבלם מסיים בסיום העונה חוזה של שלוש שנים והירוקים כבר הודיעו שמימשו את האופציה לשנתיים נוספות, אבל במקביל רוצים להחתים את השחקן הצעיר לחוזה ארוך של חמש שנים. "יש לנו שלד צעיר ואיכותי שנבנה כאשר עופרי ארד הוא חלק בלתי נפרד ממנו ואנחנו רוצים שיישאר כאן מספר שנים", אמרו בכרמל.


ארד. במועדון בונים עליו לטווח הארוך (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי