"כולם בהפועל חיפה יודעים שתמאש מבלה ושותה אלכוהול"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | יוני אריאלי

מעצרו של הבלם הרומני היה עניין של זמן? "הוא מבלה במועדונים ובמסעדות בצפון באופן קבוע ונוהג לשתות הרבה. ההתנהלות שלו לא הפתיעה אף אחד"

(גודל טקסט)

גבריאל תמאש הוא הכדורגלן שנעצר בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול. כזכור, שוטר עצר את בלמה הרומני של הפועל חיפה בכביש החוף כשהוא נוהג במהירות של 205 קמ"ש עם כמות של 773 מ"ג אלכוהול (פי שלושה מעל המותר בחוק) בגופו. עם הבלם נכחו באוטו שתי בחורות. רישיונו של תמאש נפסל למשך 30 ימים במקום ורכבו הושבת לתקופה דומה. 

המעצר חשף פרטים חדשים ומקורב לשחקן סיפר על ההתנהלות של הבלם מאז שהגיע לישראל לפני כשנה וחצי: "כולם בהפועל חיפה יודעים שתמאש מבלה ושותה אלכוהול, זה לא דבר חדש. הוא מסתובב במועדונים ובמסעדות בחיפה והקריות ושותה הרבה, לפעמים גם בלילות שלפני משחקים. בעבר הוא כבר הסתבך עם החוק והתקוטט במועדון לילה עם אחד משחקני הקבוצה, אני לא חושב שאף אחד מופתע מההתנהלות שלו, אבל בגלל היכולת על הדשא לאף אחד זה לא הפריע".

הבעיה של תמאש ואלכוהול עוד הייתה בעברו ברומניה. כידוע הוא נזרק מסטיאווה בוקרשט בשל כך. בעקבות אהבתו לשתייה חריפה נאלץ הבלם על ידי הרומנים לחתום על סעיף בחוזה לפיו הוא מחויב להפסיק לצרוך אלכוהול וללכת בכל שבוע לכנסייה, או שהחוזה יבוטל.

בזמנו, בחיפה הופתעו מהדברים ואף הוחלט להכניס סעיף בחוזהו על התנהגות לתנאי כיבוד ההסכם מצד המועדון. אגב הדברים גם נבדקו ישירות בין המאמן דאז ניר קלינגר לבין תמאש בשיחה אישית ביניהם. מעבר לזה היום במועדון טרם הגיבו בנושא והדעות חלוקות. אצל מרביתםק קיימת אכזבה מהתנהלותו של הבלם וכולם מצדדים בכך שהוא ראוי להיענש, אך טרם ברור כיצד זה יקרה.


גבריאל תמאש (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי