רגע לפני הסוף: בבאר שבע מתכננים את הפרידה מג'ון אוגו

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

הניגרי האהוב יסיים חוזה של חמש שנים במדי האלופה היוצאת ובמועדון מודעים לעובדה שהאוהדים רוצים להיפרד ממנו בצורה מכובדת, למרות הסתבכותו עם המשטרה. הרוש וטאהא יחזרו לאימונים, אל חמיד יתאושש בעוד שבועיים

(גודל טקסט)

בשלוש העונות האחרונות היו לאוהדי הפועל באר שבע אינספור רגעי אושר במחיצתו של ג'ון אוגו. המאמן ברק בכר התייחס בכמה הזדמנויות לתרומתו המשמעותית של הקשר הניגרי לקבוצה, ובמועדון ערים לכך שהאוהדים האדומים היו רוצים להיפרד ממנו בצורה מכובדת.

אוגו הודח מהסגל בשבוע שעבר בעקבות הסתבכותו עם משטרת התנועה, והשעייתו תחול גם על משחק הליגה הקרוב בשבת נגד חדרה (15:45, שידור ישיר בספורט4). הניגרי היה בימים האחרונים בשירותה של נבחרתו, ואתמול (שלישי) שיחק 68 דקות במשחק הידידות נגד מצרים שנגמר בניצחון הירוקים 0:1, ואם לא יחולו עיכובים הוא אמור לחזור לישראל בסוף השבוע.

בסוף העונה יסיים אוגו את חוזהו בטרנר, והוא בוחן כמה אופציות ליום שאחרי באר שבע. קבוצות גדולות בארץ עשויות למצוא עניין בשחקן חופשי עם קבלות מסוגו של אוגו, ומצד שני עלולות להירתע מהמיסוי הגבוה עבורו בשל התקופה הארוכה שבה הוא שוהה בישראל. מבין היעדים בחו"ל, הליגה הסינית עשויה לעניין את הניגרי הבינלאומי, כשבמקביל הוא טרם גנז את תוכניתו לאיחוד מחדש עם טוני וואקמה שמככב בליגה הטורקית. "הגנרל" אמנם מחזיק בחוזה ארוך טווח בטרבזונספור, אבל לאור יכולתו הגבוהה לא מן הנמנע שמעסיקיו יאמצו את מודל האקזיט וימכרו אותו בסוף העונה בסכום גבוה פי כמה וכמה לעומת הסכום שהושקע ברכישתו מבאר שבע – מיליון יורו, מתוכו שולמה בינתיים רק מחצית הסכום.

ג'ון אוגו. קבוצות בארץ נרתעות מהמיסוי הגבוה (אודי ציטיאט)
ג'ון אוגו. קבוצות בארץ נרתעות מהמיסוי הגבוה (אודי ציטיאט)

לפני מסע הפרידה מאוהדיו הרבים בבירת הנגב יידרש אוגו, המיוצג על ידי עורך הדין איתי יצחק, להתייצב ב-16 באפריל בבית הדין לתעבורה לשמיעת האישומים המיוחסים לו בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

אריאל הרוש ולואי טאהא, שניים מגיבורי הניצחון של הנבחרת על אוסטריה, צפויים לחזור היום לאימוני קבוצתם. בשבת יחזור טאהא להרכב – והרוש לספסל. אוהד לויטה ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות.

המגן בן ביטון סובל מפגיעה בברך, ויחמיץ את ההתמודדות הקרובה. מהסגל ימשיך להיעדר הבלם חתאם אל חמיד המתאושש מתאונת דרכים. על פי הערכת הצוות הרפואי, אל חמיד יחזור לאימונים בעוד כשבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי