בכר: "הרוש התנצל, אנחנו לא באים לשחוט אף שחקן"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש דיבר במסע"ת לקרת המשחק נגד העולה החדשה (שבת, 15:45, שידור ישיר בספורט4) ואמר: "אין מקום לטעויות". על טאפוקו: "הוא אישיות מדהימה". טאהא שחזר ממשחק הנבחרת הוסיף: "הייתה חוויה מטורפת"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע תצא ביום שבת למשחק חוץ נגד הפועל חדרה (15:45, שידור ישיר בספורט4) אשר יפתח את המחזור ה-28 של ליגת העל. הקבוצה הדרומית יודעת שאם תשיג ניצחון חמישי בתוך שישה משחקים היא עשויה לסיים את המחזור במקום השני, אך באותה העט לאבד את צלחת האליפות באופן רשמי למכבי תל אביב שתארח מאוחר יותר (21:00) גם בנתניה את מכבי חיפה.


מאמן הקבוצה ברק בכר דיבר הערב (חמישי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד העולה החדשה יחד עם הבלם לואי טאהא שחזר מצמד המשחקים של נבחרת ישראל נגד סלובניה ואוסטריה. 



על המשחק נגד הפועל חדרה: "אני לא חושב שנוכל להיות נינוחים, יש מאבק מאוד גדול למקום השני והשלישי, צריך לשמור על משעת טקטית כמו במשחק נגד נתניה, אין מקום לטעויות. אני לא יודע אם הפגרה לא באה בזמן יש לנו סגל מלא ואין מקום לתירוצים. חדרה בכלל לא יריבה קלה, אין דבר כזה קבוצה קלה".



"יש לנו שני שוערים מצוינים בקבוצה". בכר מפגרן לאריאל הרוש (מאור אלקסלסי)


אריאל הרוש: "נתן שתי הופעות נהדרות בנבחרת וצריך לומר לו כל הכבוד על זה, הוא כמובן התנצל אחרי המעשה, הכי קל להעניש אחרי מקרה כזה, התברכנו בשני שוערים מעולים, בעיקר בזכות מאמן השוערים שלנו, אלו צרות טובות. לפעמים שחקנים עושים טעויות, אנחנו לא באים לשחוט שחקים. טובת הקבוצה היא מעל הכל".



מצב הפצועים: "בן ביטון נפצע, מקווים שבשבוע הבא יהיה כשיר, אני מקווה שחאתם יחזור מהתאונה שלו והוא יצא בנס. בנוסף גם השבר של עזרא לא התאחה".


התקציב בעונה הבאה צפוי להיות גבוה, זה מרגיע אותך: "אני תמיד רגוע לא משנה מה יהיה, בהתחלה המעבר של אלונה לפוליטיקה היה פצצה לכולם, אבל התקציב הוא הדאגה האחרונה שלנו. אמרתי בעבר שהתקציב מוגזם כי אני חושב ככה, המטרה שלנו הוא ללמוד את הטעויות, ולבנות קבוצה טובה יותר עם תקציב שפוי יותר".



"המעבר של אלונה ברקת לפוליטיקה היה פצצה לכולנו" (אבשלום שושני)



לואי טאהא היה גם הוא במסיבת העיתונאים והתייחס בתחילה לצמד משחקי הנבחרת: "הייתה חוויה מטורפת, אני חושב שבמחשק השני עשינו משחק טוב וכולם נתנו 200 אחוז. נתנו כבוד למדינה, אבל צריך לעשות תוצאות טובות נגד פולין ולטביה, אבל עכשיו אני עכשיו בהפועל ב"ש. חאתם מתאושש כמה שיותר מהר ואני בטוח שאם היה בנבחרת הוא היה עוזר לנו".


המעבר לליגה אחרי הנבחרת: "אנחנו מקצוענים, אני אקח את המשחק הזה לכל החיים ואקח אותו כמוטיבציה לשאר הקריירה שלי אבל זה רק משחק אחד וצריך להסתכל הלאה".


האם עד המשחק נחשבת לסימן שאלה: "אני לא חושב שאני סימן שאלה, בזכות ברק התקדמתי מבחינה אישית ומקצועית ואני מעריך את זה מאוד ואני צריך רק ללמוד ולהתקדם".



"הייתה חוויה מטורפת". לואי טאהא (מאור אלקסלסי)



מה צריך לעשות כדי לא לספוג נגד חדרה: "אני חושב שצריך לבוא מרוכזים להמשיך את המומנטום במשחקים האחרונים, אנחנו לא מתרכזים ביריבה, המטרה לקחת בכל משחק שלוש נקודות".


מה אתה אומר שיש שחקנים בספסל שלא מפרגנים: "לא מסתכל על זה ככה, צריך לפרגן לכולם, יש סגל גדול וכולם שחקנים מוכשרים והמטרה לעזור לקבוצה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי