אביטן: "הגביע חשוב, אבל רוצים להיראות טוב מול ב"ש"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

לקראת חצי הגמר נגד מכבי נתניה, התעוררות בקרב אוהדי חדרה שכבר רכשו 2000 כרטיסים. בשבת מצפה לקבוצה משחק ביתי נגד האלופה (15:45, ישיר בספורט4). פוציבה וזלקה ייעדרו

(גודל טקסט)
בהפועל חדרה מתכוננים למשחק הליגה הביתי בשבת מול האלופה (15:45, ישיר בספורט4), אבל מודים כי הראש בחצי גמר הגביע. פוציבה וזלקה ייעדרו, אוהדים רבים רכשו כרטיסים ביממה האחרונה.


הפועל חדרה מתוכננת למשחק הליגה בשבת מול הפועל באר שבע (15:45, ישיר בספורט4), אבל הראש של הקבוצה נמצא בעיקר בחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי מול מכבי נתניה. במהלך השבוע זעמו ראשי המועדון על כך שאוהדי הקבוצה אינם ממהרים לרכוש כרטיסים למשחק הגביע, אבל ביממה האחרונה נראה כי ישנו שיפור משמעותי וכאלפיים כרטיסים מתוך ה-3000 שהוקצו לקבוצה, כבר נמכרו. בינתיים, המאמן ניסו אביטן מייחס חשיבות רבה למשחק ואמר: "אפשר להתכונן וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. אנו מבינים שאנחנו רוצים להיראות טוב גם מול באר שבע כדי להגיע במומנטום טוב לגביע".


מה מצב הסגל?
"הסגל שלנו קצר מאוד. פוצ'יבה ומנשה זלקה מורחקים, עמאש פצוע, אבבה ולבאבידי בסימן שאלה, ככה שאין לי יותר מדי אפשרויות. גם שחקנים שהיה עליהם עומס גדול בשבוע האחרון בגלל הנבחרות, נשתדל לשתף אותם חלקית, אם בכלל".



אוהדי חדרה. התעוררות לקראת הגביע (אודי ציטיאט)


בעצם רק היום קיבלת את כל הסגל לקראת שבת
"נכון. שמחנו מאוד על הזימונים של השחקנים הצעירים שלנו . זו תעודת כבוד למועדון, זו זכות גדולה לייצג את המדינה בנבחרות ומבחינתנו זה דבר מבורך".


ובכל זאת, לבאר שבע המשחק הרבה יותר חשוב מאשר לחדרה
"יש לו יותר משמעות מבחינת המטרות. לנו יהיה קשה להגיע לאירופה דרך הליגה, אבל זה לא מוריד בשום דבר מההכנה שלנו ומהדריכות. חשוב לנו לעשות פלייאוף עליון טוב ומבחינתי זה חשוב לא פחות".


לתוצאה וליכולת יכולה להיות השפעה על חצי הגמר?
"מעבר לתחושה, אני לא באמת מאמין שיש קשר בין משחק למשחק, אבל אני חושב שאנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה כדי לבוא במומנטום חיובי ותחושה טובה לקראת חצי הגמר. בכל מקרה, בשני המשחקים אנחנו אנדרדוג ברור, אבל חדרה כמו חדרה, לא מוותרת מראש על שום דבר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי