שחקן במכבי חיפה: "מבינים מה האוהדים רוצים נגד מכבי ת"א"

מכבי חיפה
מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים יסיימו היום את ההכנות למשחק נגד האלופה הנכנסת. בקבוצה מבהירים שיעשו כל שביכולתם כדי למנוע מהצהובים לחגוג רשמית דווקא על חשבונם (שבת, 21:00). בלבול מתלבט בין מנדז'ק לאבו פאני

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 21:00) נגד מכבי תל אביב, כשהמאמן מרקו בלבול עדיין מתלבט עם מי לעלות בקישור, במשחק שהפסד בו יעניק רשמית את האליפות לצהובים ועלול לסבך את קבוצתו במאבק על המקום השני.


עם זאת, נראה כי בלבול יחזור לשיטת שלושת הבלמים, כאשר עופרי ארד יפתח במרכז ההגנה, רז מאיר יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של ארנסט מאבוקה שהורחק נגד בני יהודה בסיוע של ה-VAR ואילו רמי גרשון יפתח כמגן שמאלי. בקישור מתלבט בלבול בין ג'ורג' מנדז'ק לבין מוחמד אבו פאני, אם כי נראה כי הקמרוני יזכה לעדיפות בזכות החוסן הפיזי, ויפתח לצדם של נטע לביא וקארים פריי. בהתקפה ניקיטה רוקאביצה יחזור להרכב וישחק לצדו של ירדן שועה.


במועדון אומנם מדברים על כך שהמשחק מול האלופה הנכנסת חשוב להם בעיקר כדי להשיג את המקום השני וכמובן הכרטיס לאירופה, אבל במועדון מבינים, גם אם לא אומרים זאת בקול, שעבור האוהדים מדובר במשחק חשוב מכל – גם לאור היריבות מול הצהובים ובוודאי במשחק בו הם יכולים למנוע מהם לחגוג אליפות. במהלך השבוע פנו אוהדי הקבוצה לחלק מהשחקנים והבהירו כי לא ירצו שמכבי תל אביב תחגוג דווקא מולם את האליפות הרשמית. שחקן במכבי חיפה אמר על כך לספורט1: "אנחנו מבינים את רצון הקהל וננסה לשמח אותם. הקהל תמך בנו לאורך השנה ומגיע לו שנחזיר בהשקעה שלנו".



סלליך מצמק נגד מכבי ת"א בסיבוב שעבר. המטרה: למנוע חגיגות צהובות (מאור אלקסלסי)


בנושא אחר, אתמול הודיע המועדון כי הספרדי לואיס וינסנטה מתאו ינחת בסוף השבוע לישראל להתרשמות לתפקיד מנהל מקצועי של מחלקת הנוער. בחיפה סיפרו כי מתאו הוא המועמד המוביל לתפקיד, אך ישנם מועמדים נוספים. בכל מקרה, כפי שפרסמנו, הירוקים רוצים למנות מנהל מקצועי כבר בשבועיים הקרובים ולכן ינסו לזרז את התהליך.



הרכב משוער: גיא חיימוב, רז מאיר, עופרי ארד, אטיין ריינן, איעד חבשי, רמי גרשון, נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק, קארים פריי, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי