חושבת על הגביע: קארצב ואלמוג לא צפויים לפתוח נגד ב"ש

עדן קארצב
עדן קארצב | אודי ציטיאט

הפועל חדרה מסיימת את הכנותיה להפועל באר שבע (שבת, 15:45, ישיר בספורט4), אבל מוטרדת בעיקר מחצי הגמר נגד נתניה בשבוע הבא ואביטן יבצע שינויים בהרכב. אליאס עשוי לערוך בכורה בליגת העל

(גודל טקסט)

ליגת העל תחזור בסוף השבוע לאחר פגרת הנבחרות, כשהפועל חדרה תארח מחר את הפועל באר שבע (שבת, 15:45, שידור ישיר בספורט4). עם כל הכבוד לליגה, אצל העולה החדשה מתרכזים בעיקר במשחק חצי גמר גביע המדינה ביום שלישי מול מכבי נתניה.

בכל מקרה, בחדרה לא מזלזלים במפגש נגד הקבוצה של ברק בכר וסבורים כי בכדי להגיע מוכנים מנטלית לגביע, ישנה חשיבות רבה למשחק מחר נגד האלופה היוצאת. "תוצאה טובה מול באר שבע תהיה פתח משמעותי לחצי הגמר", אמרו במועדון.

המאמן ניסו אביטן מתכוון לבצע מספר שינויים, כאשר מעבר לג'ורג' פוצ'יבה המורחק ומנשה זלקה המוצהב, נראה כי גם עדן קארצב יזכה למנוחה לאחר שחזר מטורניר מוקדמות אליפות אירופה עם נבחרת הנוער. המגן דיא לבאבידי כשיר, אבל מסתמן כי יפתח על הספסל כמו גם איילון אלמוג.

בקבוצה רוצים לא להעמיס גם על החלוץ לוסיו מרניאו שצפוי לשחק מחצית אחת. בכל מקרה אביטן מתלבט אם לעלות עם ארבעה שחקני הגנה ואז וויסאם
רבאח ודויד מתיאוס יפתחו במרכז ההגנה ואילו ירין פרץ יעלה במרכז השדה. אליאס זאנה, שחזר בינואר למועדון עשוי לערוך בכורה בליגת העל.


עדן קארצב. יקבל מנוחה לקראת הגביע (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, עמית כהן, דויד מתיאוס, וויסאם רבאח, יעקב אבבה (אליאס זאנה), מקסים גרצ'קין, ירין פרץ, אליאל פרץ, נייתן אודווה, דובב גבאי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי