האליפות המהירה בכל הזמנים? מכבי ת"א מוכנה למכבי חיפה

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | דני מרון

ניצחון ביתי של הצהובים על מכבי חיפה (שבת, 21:00) יעניק להם רשמית את התואר והם יהיו הראשונים שיעשו זאת שמונה מחזורים לפני סוף העונה. קנדיל עשוי לפתוח על חשבון דסה, גם ז'איר אמאדור בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב דרוכה ומוכנה למשחק הביתי נגד מכבי חיפה מחר (שבת, 21:00), בתקווה שבסיומו היא תוכתר רשמית לאלופה בפעם ה-23 בתולדותיה. ניצחון יבטיח רשמית את התואר עוד בחודש מארס, אבל גם תוצאת תיקו תהפוך את הזכייה לרשמית כל עוד מכבי נתניה לא תנצח קודם לכן את בני יהודה.

אם אכן מכבי תל אביב תבטיח את זכייתה באליפות כבר מחר, היא תשבור את שיא כל הזמנים בישראל – הכתרה שמונה משחקים לפני תום העונה. בסך הכל הקבוצה ללא הפסד כבר 33 משחקי ליגה רצופים כולל עונה שעברה ולמעשה הפסדה היחיד העונה בכל המסגרות היה לסארפסבורג, בעקבותיו הודחה מהליגה האירופית. כידוע, במכבי תל אביב החליטו שלא להניף מחר את צלחת האליפות באופן רשמי, אם וכאשר, לאור הסמיכות למשחק חצי גמר גביע המדינה, ביום רביעי באצטדיון טדי נגד בני יהודה.

במה שעשוי להיות משחק האליפות, מכבי תל אביב תחסר את הקשר אבי ריקן שירצה עונש עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים וכן ייעדר הקשר דן גלזר המתאושש מפציעה בברך, אותה ספג באימוני נבחרת ישראל. מסתמן כי המגן אלי דסה יקבל מנוחה לקראת המשחק בגביע ביום רביעי ומי שיעלה בהרכב הוא מאור קנדיל. השחקנים ששבו לאימונים ממשימות הנבחרת הלאומית הבהירו כי הם כשירים לשחק מחר ואינם גוררים עייפות ממשחקי הנבחרת נגד סלובניה ואוסטריה..


דסה ודור פרץ באימון הנבחרת. לא עייפים, אבל תיתכן רוטציה (מאור אלקסלסי)

בנוסף לכך, הצוות המקצועי בראשות המאמן ולדימיר איביץ' מתלבט עדיין באשר למספר עמדות בהרכב הפותח, כשטרם הוחלט מי מבין ז'איר אמאדור והקפטן שרן ייני יפתח במרכז ההגנה לצד שחר פיבן וגם בחלק ההתקפי מתחרים על מקום בהרכב עומר אצילי, יונתן כהן, צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר. "מכבי חיפה תגיע בשיא המוטיבציה למשחק ומעבר ליוקרה והרצון שלה להרוס לנו את חגיגות האליפות, גם היא תנסה להיות הראשונה שמנצחת אותנו", אמר שחקן בקבוצה.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל (אלי דסה), שחר פיבן, שרן ייני (ז'איר אמאדור), אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, דור מיכה, עומר אצילי (יונתן כהן) איתי שכטר (צ'יקו אופואדו), אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי