אוחנה לשחקני בית"ר: "רוצים לראות רוע ולברוח מהתחתית"

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

היו"ר כינס את הצוות והשחקנים לקראת המפגש מול סכנין (ראשון, 20:25 בספורט1): "יש עניין של יוקרה, אבל מעבר לכל חייבים להביא את הנקודות כי אם חלילה נפסיד זאת תהפוך להיות מלחמה". עשרות אוהדים הגיעו לתמוך

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תמיד מגיעה בשיא הדריכות והמוכנות למשחק מול בני סכנין, אבל המפגש הקרוב (ראשון, 20:25 בספורט1) צפוי להיות סוער מתמיד לאור העובדה שבין השתיים מפרידות שמונה נקודות, משמע ניצחון בית"רי צפוי להוריד באופן כמעט סופי את היריבה המושבעת לליגה הלאומית ולהשאירם בליגה, כשמנגד הפסד יציב את הירושלמים בסכנת ירידה ממשית וייתן תקווה מחודשת לאורחת.

לאימון הקבוצה היום (שישי) הגיעו עשרות אוהדים כדי לתמוך ובין השאר הם צעקו לשחקנים כי ניצחון על סכנין יוביל לסליחה על העונה הרעה שעוברת עליהם. עוד לפני כן שוחח עם הצוות המקצועי והשחקנים יו"ר המועדון, אלי אוחנה: "דיברנו כבר לפני המשחק נגד הפועל חיפה שהיה חלש, ללא מצבי הבקעה, ללא תאקלים – חלש. חלקכם מכירים אותי כמאמן ואני לא אוהב להרבות במילים, אבל יש מצבים ותקופות בהם חייבים לדבר. נכון לרגע זה אנחנו לא נלחמים על החיים שלנו, אלא אם חלילה נפסיד מחר, זאת תהפוך להיות מלחמה על החיים שלנו".

"אני יודע שיש חלק שלא מרגישים טוב או אולי לא כשירים במאה אחוז – אני מאמין לכם, אבל אם ביום ראשון היה חצי גמר גביע המדינה?!", המשיך אוחנה, "לא משנה מי יפתח ב-11, חייבים לנצח את סכנין, בוודאי בבית. בכל תקופה אחרת הייתי מדבר רק על היריבות הספורטיבית, אבל יש סיטואציה שהדברים הראשונים במעלה יהיו הרצון והנתינה. לצערי צריך לדבר על זה כיוון שזאת מקצוענות שחייבת להיות דרך חיים, ללא קשר לכלום, רוצים לראות את 'הרוע' במובן החיובי, תראו כמה צהובים ספגנו במשחקים האחרונים ותבינו כמה היינו רכים. הייתי במקומכם, ברור לי ששחקנים שונאים אסיפות אבל אין מנוס. בואו נגמור ביום ראשון את כל הסיפור של התחתית, יש עניין של יוקרה, אבל מעבר לכל חייבים להביא את הנקודות".


אוחנה וחוגג. "בואו נגמור את סיפור התחתית" (דני מרון)

לסיכום אמר היו"ר לשחקנים: "אנחנו לא מחפשים קורבנות ושעיר לעזאזל, המסר הוא לכולם ללא שם כזה או אחר. יש כאן שחקנים ותיקים, מובילים, תטריפו את כולם. הקהל שלנו אכל מרורים השנה, הוא הכי תומך ועוטף שיש, בואו נחזיר להם. לא מקבל שום דבר פחות מאשר שלוש נקודות. בטח בבית ובוודאי מול יריבה לתחתית, קל וחומר כשמדובר בסכנין. אני מדבר בשם מושיקו חוגג ומוני ברוש, אנחנו סומכים עליכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי