חשש בהפועל חיפה: כץ יערוך שיחת סקייפ עם השחקנים

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים חושש משאננות לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני ויבהיר זאת לשחקנים. כץ: "אם נפסיד חלילה, נהיה מועמדים לירידה". שטקוס עשוי לחזור להרכב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חוזרת מפגרת הנבחרות לפלייאוף התחתון, ותארח ביום שני את הפועל תל אביב. לפני הפגרה סיימה הקבוצה בתיקו מאופס מול ביתר ירושלים ובמועדון רוצים ניצחון מהר ככל שניתן בכדי להבטיח סופית את ההישארות בליגת העל.

מי שדואג יותר מכולם הוא הבעלים יואב כץ שהבהיר לאחרונה לצוות המקצועי כי הוא רואה חשיבות רבה למשחק ביום שני הקרוב. מעבר לכך, הוא מתכוון לערוך מחר שיחת סקייפ עם השחקנים בה ינסה להכניס מוטיבציה לשחקניו. כץ אמר לספורט1: "מדובר במשחק מאוד חשוב עבורנו. אם חלילה נפסיד אז נהיה מועמדים לירידה".

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן שרון מימר לא יבצע שינויים רבים כאשר יצטרך לקבל החלטה לגבי מחליפו של המגן שון גולדברג הפצוע ונראה שחן דילמוני יחליף אותו. גבריאל תמאש ייעדר מהסגל.


שטקוס עשוי לחזור להרכב (מאור אלקסלסי)

בצוות המקצועי יודעים שעליהם לקבל החלטה בנוגע לעמדת השוער. במחזור הקודם החליט מימר והצוות לתת את המושכות בין הקורות לרן קדוש אך לא מן הנמנע כי כבר במחזור הקרוב יחזור ארנסטס שטקוס לשער הקבוצה. שטקוס חזר רק אתמול ממשחקני נבחרת ליטא ויצטרף לאימוני חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי