מיץ' גולדהאר הגיע לישראל, ייפגש עם איביץ' לגבי עתידו במועדון

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | לירון מולדובן

הצהובים השלימו את ההכנות האחרונות לקראת משחק האליפות נגד מכבי חיפה, ומבקשים לשמור על דריכות לקראת חצי גמר הגביע. המאמן מחכה לחזרת הבעלים כדי לקבל החלטה על עתידו, דסה נחוש לעזוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימו את ההכנות לקראת משחק האליפות ה-23, הערב נגד מכבי חיפה (21:00 אצטדיון נתניה. שחקנים ואוהדים למדו בימים האחרונים על העבר של המועדון, וחזרו בזמן לאליפות הראשונה בשנת 1936, תחת המאמן אגון פולאק שחקן העבר של הכוח וינה ההיסטורית. אז הצהובים זכו במחזור האחרון לאחר שחזרו מפיגור 2:0 כדי לנצח 2:3 את הפועל תל אביב בדרבי.

הצוות המקצועי ביקש מהשחקנים לשמור על דריכות לקראת חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי נגד בני יהודה. במועדון מודעים לחגיגה התקשורתית סביב הזכייה המצופה, ומנסים למנוע נפילת מתח וחוסר ריכוז מהשחקנים

למרות זאת, הצהובים כבר החלו את ההכנות לעונה הבאה ובעיקר לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות. הנושא המרכזי בימים האחרונים בקריית שלום הוא המשך דרכו של המאמן ולדימיר איביץ' בעונה הבאה.


ניסיונות למנוע נפילת מתח (לירון מולדובן)

הסרבי מחזיק בחוזה לעונה הבאה ולא הכריז על כוונתו לעזוב למועדון אחר ביבשת אירופה, אך בהנהלה זוכרים את מקרי העבר של המאמנים הזרים בעידן ג'ורדי קרויף, כמו פאולו סוזה ואוסקר גארסיה, שפרחו בתל אביב ונדדו למועדונים בכירים יותר באירופה בניגוד לרצון המועדון.

איביץ' נחשב לדמות אהודה מאוד בקבוצה, וההתעניינות לה זוכה ממועדונים רבים באירופה ידועה לכולם. המאמן טרם קיבל החלטה לגבי עתידו, ומחכה לשובו של גולדהאר מקנדה על מנת 'לסגור את הקצוות הפתוחים'. 

בהנהלה לא מסתירים את שביעות הרצון הגדולה מאיביץ', אותו מינה ג'ק אנגלידיס מהליגה היוונית. לטענת רבים בהנהלה, הסרבי הוא המאמן הטוב ביותר בעידן מיץ' גולדהאר, והדבר המרשים ביותר עבורם הוא ההתנהלות השקטה והמקצועית בקבוצה ביום שאחרי עזיבת ג'ורדי קרויף.


גולדהאר יחזור לישראל כדי להשאיר את איביץ' (דני מרון)

בהנהלת המועדון יודעים שהשאיפה הגדולה ביותר של גולדהאר, יותר מכל תואר מקומי כזה או אחר, הוא הגעה לשלב הבתים של ליגת האלופות כקבוצה אירופאית-לגיטימית, ולא מעמדת נחיתות כמו שהיה בקמפיין הקודם, אז הקבוצה סיימה את שלב הבתים ללא נקודות.

גולדהאר צפוי לאשר את המשך החוזה של אלירן עטר ולאשר החתמה של בין שלושה לארבעה שחקנים חדשים. במועדון ינסו מאמצים אחרונים כדי להשאיר את אלי דסה, שהפגין יכולת נהדרת בנבחרת, אך בשלב זה המגן עדיין נחוש לעזוב בסוף העונה לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי