איביץ': "הלילה נישן כמו אלופים. המטרה הבאה – הגביע"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מכבי תל אביב זכתה באליפות המהירה בתולדות המדינה, והמאמן סוף סוף הרשה לעצמו לחייך: "לזכות באליפות במרץ, זה מדהים. המחמאות מגיעות לשחקנים, לצוות המקצועי, האנשים במשרד ונהג האטובוס".

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב היא אלופת ישראל. הקבוצה של איביץ' זכתה הערב (שבת) באליפות המהירה ביותר בכל הזמנים בזירה המקומית עם 0:1 על מכבי חיפה, ואחרי עונה שלמה של איפוק סוף סוף מצא המאמן הסרבי סיבה לחייך.


"זה מדהים באמת, לקחת אליפות בסוף מרץ", אמר איביץ', לאחר המשחק, "המחמאות לשחקנים שלי, מגיע להם הכל. מזל טוב לכולם, זאת ההרגשה הראשונה שלי".


אליפות לאחר שלוש עונות ללא תואר: "זאת האליפות הראשונה שלי, התואר הראשון שלי. עבדנו על זה הרבה בחודשים האחרונות בשביל שיהיה לנו את הקבוצה הטובה בישראל, עכשיו הזמן לחגוג. אמרתי לשחקנים לפני המשחק 'ארבע שנים זה הרבה זמן, הלילה אנחנו רוצים לישון כמו אלופים'".


איביץ' מונף על כפיים.
איביץ' מונף על כפיים. "צריך לזחור לעבוד, העונה לא נגמרה" (דני מרון)


"שוב, המחמאות לשחקנים. הם עבדו הרבה ומגיע מלהם התואר הזה. אני והצוות עבדנו קשה, כל צוות המועדון – הצוות הרפואי, המאמנים, נהג האוטובוס וכל הצוות במשרד. לכולם מגיע תודה ולכולם חלק באליפות".


"מהיום הראשון דיברתי עם השחקנים על מה אנחנו הולכים לעשות השנה. יש לנו עוד תואר להשיג, יש לנו משחק בעוד ארבעה ימים נגד יריבה חזקה. היום הם יכולים לחגוג כאן עם האוהדים, אבל מכאן נתכונן למטרה האחרונה שלנו – הגביע".


האליפות המהירה: "זה מדהים שאנחנו האליפות המהירה בתולדות ישראל. לא ידעתי את זה. אני אתן לשחקנים לחגוג כאן עם האוהדים והמשפחות אבל צריך לחזור לעבוד. העונה לא נגמרה".


הנפת הצלחת.


האם יישאר בעונה הבאה: "אני אלך לפי החוזה שלי, אני מרוצה כאן וכל מי שמדבר איתי אומר לי שישמח לראות אותי בעונה הבאה. נראה מה יהיה. אני לא חושב על מה יהיה איתי בעונה הבאה. עכשיו זה הרגע לחגוג את האליפות אחרי ארבע שנים".


הקפטן שרן ייני חגג: "קודם כל, כיף לנו לעטר את המועדון כל פעם בחדש, זה מועדון שרודף אחרי תארים כל שנה, וזה קשה כל הזמן. זאת אליפות מחוץ לבלומפילד, סוף סוף לוקחים אליפות גם בנתניה. אני מקווה שלפחות את האליפות הבאה ניקח בבלומפילד".


הזכייה שמונה מחזורים לסיום: "אמרתי כבר פעם שהייתי שמח לקחת אליפות במחזור האחרון נגד הקבוצה שבמקום השני במשחק על כל הקופה, אבל גם כשזה קורה שמונה מחזורים לסיום העונה אני מרוצה".


ייני חוגג.
ייני חוגג. "כולם ממושמעים וכולם נלחמים, זה הקסם שלנו" (דני מרון)


על המאמן: "איביץ' זה אדם ישר כמו סרגל. הוא גורם לנו להיות יותר ממושמעים, אנחנו מאוד ממושמעים ויודעים מה קורה. כולם נלחמים, הרבה שחקנים שמבקיעים שערים ורוצים להוכיח את עצמם. זה הקסם שלנו".


אומרים שהליגה חלשה השנה: "לא מחפש מה אחרים אומרים, אני גאה באליפות הזאת וגאה במה שאני והחברים עושים. יש משחק ביום רביעי. אנחנו במועדון שבו יכולים ליהנות רק היום, ממחר כבר חשובים על המשחק הבא. אני מקווה שנניף גם גביע".


מי שהצטרף לחגיגות רק בסיום הוא דור מיכה, שהיה אמור לפתוח בהרכב אבל נפצע בחימום הערב וירד עם דמעות לחדר ההלבשה. לאחר בדיקות ראשוניות, קיים חשש שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. מיכה לא ישחק ברביעי בחצי גמר הגביע נגד בני יהודה ויעבור מחר או בשני בדיקת אולטרסאונד שתאבחן את הפציעה.


מיכה חוגג. לא ישחק נגד בני יהודה (דני מרון)
מיכה חוגג. לא ישחק נגד בני יהודה (דני מרון)


והיה גם משחק. מכבי חיפה הפסידה בפעם השנייה ברציפות, ולמאמן המפסיד מרקו בלבול היה מה להגיד על זה: "באנו במחצית הראשונה בשביל לשחק כדורגל טוב, שיאפשר לנו לנצח כמו שאנחנו מנצחים בכל משחק. במחצית השנייה פתחנו מצוין. ניסינו להחזיר ולחזור למשחק ולא הצלחנו, בפס האחרון לא הצלחנו לשים את הכדור. אני מאוד מאוכזב".


השינויים בהרכב ובמערך: "שיחקנו במערך הזה בכל התקופה שאני נמצא, והבקענו גולים. למכבי תל אביב יש משחק הגנה מצוין והיא הוכיחה את זה לאורך כל העונה. גם בדקה האחרונה היתה בעיטה של עוואד, לצערי זה לא הספיק".


האליפות: "מחמאות למכבי תל אביב, היא הוכיחה לאורך כל הדרך שהיא הקבוצה הטובה בליגה. אני מאוכזב, כי אני חושב שלא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה".




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי