גולדהאר: "יכול להיות שאיביץ' יישאר במכבי עוד חמש שנים"

גולדהאר חוגג אליפות
גולדהאר חוגג אליפות | דני מרון

בעלי מכבי תל אביב בראיון אליפות: "עונג טהור להיות כאן, בכל פעם שאני נוחת בישראל עולה בי חיוך". על המאמן: "הוא מקצוען, הראשון להגיע והאחרון לעזוב. אנחנו יכולים להיות טובים גם בארץ וגם באירופה"

(גודל טקסט)

האחראי על האליפות של מכבי תל אביב הוא ללא ספק המאמן ולדימיר איביץ', אבל יש עוד פנים להצלחה: זה שהביא את הסרבי לקריית שלום, הבעלים מיץ' גולדהאר. הקנדי-יהודי, שהגיע ארצה לצפות במשחק האליפות, סיפר בראיון זכייה חגיגי על ההתרשמות שלו מהמאמן, מהעונה ומההצלחה שחזרה למועדון הצהוב.

"המאמן הוא השחקן החשוב ביותר בקבוצה, והוא מתאים לתרבות שלנו", סיפר גולדהאר, "איביץ' מקצוען, הוא הראשון להגיע והאחרון לעזוב. הוא זוכה להמון קרדיט ממני. הוא חושב כל הזמן על איך להשתפר וזה חלק מהתרבות. יכול להיות שוולדימיר איביץ' יהיה כאן במכבי תל אביב עוד חמש שנים, ויכול להיות שתהיה לו הצעה ממקום אחר. אנחנו רוצים אותו אצלנו במכבי תל אביב".

עם חולצת האליפות מספר 23 על גופו, הוסיף הבעלים: "זה עונג טהור להיות כאן, ואני לא יכול להיות גאה יותר. שחקנים באים ושחקנים הולכים, אבל התרבות נשארת. עבורי זה רגע מאוד מספק. עברנו הרבה ויש עוד לא מעט לעבור. עבורי התרבות היא הדבר החשוב ביותר. תוצאות יגיעו אחר כך. ברגע שסוטים מהתרבות, זה גורם לי להיות מוטרד, עבורי השנה הזו מיוחדת, כי הרבה דברים התחברו. הייתי רוצה להיות בישראל יותר. כיף לי כאן, אבל אני עסוק. בכל פעם שאני נוחת בישראל עולה בי חיוך מאושר".

גולדהאר חוגג.
גולדהאר חוגג. "האליפויות של ב"ש רק עשו אותי נחוש יותר" (דני מרון)

איזו אליפות יותר אהב: "זה כמו לשאול איזה מהילדים שלך אתה אוהב יותר. כל אחד נפרד, ואני אוהב את כולם"

האם בשלוש האליפויות של הפועל באר שבע חשב לעזוב: "בשלוש השנים האחרונות, כשהפועל באר שבע זכו, היינו שם. לא זכינו ,אבל היינו שם. בשום רגע לא חשבתי לעזוב, להיפך – זה רק גרם לי להיות נחוש יותר".

הפייר פליי: "אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להיות יותר טובים גם בישראל וגם באירופה, בתוך מגבלות הפייר פליי".

עם איביץ'.
עם איביץ'. "השחקן הכי חשוב בקבוצה" (אריאל שלום)

מגרש ביתי למכבי תל אביב: "נתניה הייתה טובה אלינו. אהבנו לשחק באצטדיון בלומפילד, אבל מכבי תל אביב צריכה מקום שיהיה עבורה בית, בין אם זה יהיה בלומפילד או במקום אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי