צפו בתקציר: 0:0 חלש בין בית"ר ירושלים לסכנין בטדי

בית"ר ירושלים נגד בני סכנין
בית"ר ירושלים נגד בני סכנין | דני מרון

לאחר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ושלישי בלי שער, הקהל בטדי שאג "אין לכם כבוד". החמצה ענקית לבניון (85), עותמאן הורחק (86) ונועלת הטבלה איבדה הזדמנות לצמצם את הפער ועשתה עוד צעד בדרך ללאומית

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שכבר סיימה את העונה באופן מעשי, קיוותה לשמח את אוהדיה במשחק הטעון נגד בני סכנין באצטדיון טדי, אך הקבוצה מהבירה נפרדה בתיקו 0:0 חלש לעיני 5,500 צופים והמשיכה את הרצף המאכזב של ארבעה משחקים ללא ניצחון ו-351 דקות רצופות ללא שער זכות.

גם בני סכנין לא מרוצה מהתוצאה, אמנם הקבוצה מהמגזר רשמה תיקו שלישי ברציפות, אך הפער מהקו האדום ירד לשבע נקודות כשנותרו עוד חמישה מחזורים בלבד והיא עשתה צעד נוסף בדרך לליגה השנייה לאחר 12 שנים בליגת העל.


אור אינברום, אנתוני וארן וטל בן חיים (דני מרון)

המחצית הראשונה הייתה חלשה ונטולת מצבים, דן איינבינדר איים פעמיים מרחוק לעבר שערו של מחמוד קנדיל, אך השוער היה ערני וקלט את הכדורים בקלות. במחצית השנייה שני המאמנים ערכו חילופים ששינו את המשחק, אלדד שביט בבכורה על הקווים הכניס את מוחמד גאדיר בדקה ה-57 וכעבור דקה הגיע למצב של אחד על אחד מול ניצן ובעט חלש.

יוסי בניון שעלה גם הוא כמחליף הגיע למצב הטוב במשחק כאשר עבר את מוחמוד קנדיל ובעט מעל המסגרת מול השער החשוף בדקה ה-85. דקה לאחר מכן עלי עותמאן הורחק בצהוב שני וזרק את סרט הקפטן בזעם בעת הירידה לחדר ההלבשה.


אוהדי בית"ר ירושלים (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי שמואל שיימן, גדי קינדה, דן איינבינדר, אור אינברום (יוסי בניון 54), מאור בוזגלו (עידן ורד 58), פרדי פלומיין (יעקב בריהון 78), אנתוני וארן.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין, אמנועל אמבולה, חאלד חלאיילה (איהאב גנאים 78), מהראן ראדי, מרון גאנטוס (עטאא ג'אבר 70), שלומי אזולאי, איברהים ללה (מוחמד גאדיר 57), מוחמד כליבאת.

מהלך המשחק
בית"ר ירושלים הגיעה למצב ראשון בדקה ה-11 כאשר דן איינבינדר ניסה את מזלו עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה שהגיעה לידיו של קנדיל. בדקה ה-23 איינבינדר בעט כדור נוסף מרחוק וגם הפעם קנדיל היה במקום. דקה לאחר הניסיון השני של איינבינדר, מהארן ראדי שלח פצצה מ-25 מטרים, איתמר ניצן היה מוכן והדף מכלל סכנה. במהלך המחצית הראשונה אוהדי בית"ר ירושלים ניסו לפרוץ ליציע הדרומי לאחר התגרות של אוהדי סכנין, אך בדרכם נעצרו על ידי אנשי הביטחון.

בדקה ה-53 מוחמד כליבאת ניסה לכבוש ברגל ימין מחוץ לרחבה, אך סיפק כדור חלש שיצא מהמסגרת. כעבור שתי דקות שלומי אזלואי סיפק החמצה ענקית מחמישה מטרים לאחר כדור נייח, אבל למזלו זה לא שינה יותר מידי כי היה בעמדת נבדל. בדקה ה-59 גאדיר שעלה כמחליף, הגיע למצב של אחד על אחד, אבל בעט חלש וניצן קלט בקלות.

בדקה ה-85 בניון רשם את החמצת המשחק, הקשר בן ה-38 הטעה את קנדיל אף בעט מעל המסגרת מול השער החשוף. דקה לאחר מכן עלי עותמאן הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר שהורחק בשני צהובים.


מאור בוזגלו מול שלומי אזלואי (דני מרון)

חאלד חלאיילה מכשיל את פרדי פלומיין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי