אוגו נקנס ב-8,000 ש"ח, דיונו צפוי להתקיים ב-16 באפריל

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הניגרי שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול, עמד בדיון משמעתי, עונשו טרם נגזר על ידי בית הדין לתעבורה ולא ברור עם ההליך המשפטי יסתיים אם יעזוב בקיץ. אוהדי הקבוצה רוצים לראות את דן ביטון חוזר למועדון

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קנסה הערב (שני) את ג'ון אוגו ב-8,000 שקלים בעקבות הסתבכותו עם משטרת התנועה. כזכור, הניגרי נתפס על-ידי המשטרה כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול ורישיונו נשלל מנהלית למשך 30 יום. בדיון המשמעתי שהתנהל בנוכחות מחזיק זכויות הניהול אסי רחמים השתתף גם ניר אלון, יו"ר איגוד השחקנים.

עונשו של אוגו טרם נגזר על-ידי בית הדין לתעבורה, והדיון בעניינו צפוי להתקיים ב-16 באפריל, שבועות ספורים לפני תום העונה כשידוע שהוא לא ימשיך בבירת הנגב. לא ברור אם ההליך המשפטי יגיע לסיומו עד אוגו יעזוב את ישראל בסוף חודש מאי.

בהיבט המקצועי, הנטייה היא להריץ שחקנים שבונים עליהם לעונה הבאה, מה שמעמיד בסימן שאלה את חזרתו של הגרזן הניגרי למגרשים בזמן הקרוב, מה גם שמחליפו קווין טאפוקו נכנס לעניינים.


קווין טאפוקו מקבל דקות כדי להשתלב בעונה הבאה (דני מרון)

ולעניין אחר: ברשתות החברתיות גוברות הקריאות מצד האוהדים לנקוט בצעדים המתאימים שיביאו להחזרתו של דן ביטון לשורות הקבוצה. מימוש התוכנית לא פשוט בהתחשב בעובדה שהכישרון המקומי נמכר לאשדוד ותג המחיר שלו גבוה פי כמה מהסכום שג'קי בן זקן שילם בשנה שעברה – כמיליון שקלים שקוזזו מעסקת מכירתו של מיכאל אוחנה לטרנר.

במועדון אמנם חשבו השבוע למקום השני בליגה, אבל כבר עובדים על העונה הבאה וכחלק מן התוכניות ישתנה גם תפקידו של עתיד עוזר המאמן, אליניב ברדה, שישמש כסקאוט הראשי של המועדון.


ברדה. ישמש כסקאוט הראשי בעונה הבאה (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: ג'ון אוגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי