מימר: "אני לא צריך להסביר לאף אחד למה החלפתי את גילי ורמוט"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה לא אהב את הביקורות של האוהדים בסיום המשחק. "חבל שהקהל הולך בדרך הזאת, מאמין שאהיה פה בשנה הבאה". מנגד, קובי רפואה זעם: "לא לוקח כלום מהמשחק הזה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שני) בתיקו 0:0 מאכזב. החיפאים קופחו בדקה ה-48, כששער של עידן שמש נפסל ע"י השופט יגאל פריד ללא סיבה מוצדקת, אך אף אחת מהקבוצות לא הציגה יכולת מרשימה או כדורגל התקפי, למרות מעמדם היציב בליגת ג'פניקה.


תיקו מאכזב מאוד בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

שרון מימר, איך תסביר את ה-0:0?
"אני לא יודע מה ראית, אבל אני חושב שהגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק. דברים פחות הולכים לנו בהתקפה לעומת התקופה היפה שלנו שהבקענו שלשות ורביעיות, אבל אני מרוצה מהשחקנים כי הם נתנו הכל נגד קבוצה במומנטום טוב, חבל".

למה החלפת את גילי ורמוט?
"זה חלק מהמשחק, רציתי לעשות רענון. אני לא צריך להסביר לאף אחד למה אני מחליף. עם כל הכבוד למבינים הגדולים, זה מה שבחרתי לעשות, אנחנו שולטים במשחק וזהו".

האוהדים קוראים לך להתפטר, גם יואב כץ אומר שהוא לא מרוצה, אתה חושש ממעמדך?
"לא יודע למה אתה אומר שיואב לא מרוצה, הוא רואה קבוצה מסודרת ומאורגנת. כשקיבלתי את הקבוצה היינו מתחת לקו האדום, נלחמנו על הפלייאוף העליון נתנו הצגות. אני רוצה לעשות את המקסימום, חבל שהקהל הולך בדרך הזאת".

תהיה פה בעונה הבאה?
"אני מאמין שכן".


"לא צריך להסביר לאף אחד למה החלפתי את גילי ורמוט"

גילי ורמוט, יש סיכוי הדלקת את הקהל בתגובה לחילוף?
"חס וחלילה הדלקתי, הייתי לקראת הסוף עייף. לא התאמנתי איזה 10 ימים בפגרה, בסוף הרגשתי את זה, וזהו, יכולתי לסחוב עוד טיפה אבל אני מקבל את החילוף והכל בסדר".

אתה מרוצה מהמעמד שלך בהפועל חיפה, תישאר בעונה הבאה?
"אני אהיה כאן בעונה הבאה. ברור".

אתה רוצה לדבר על נושא תמאש?
"אין ספק שגבי טעה והוא יודע את זה, אנחנו בתור חברים ומועדון תומכים בו. אולי מפה ניסע אליו הביתה, הוא היה שבוע במעצר שזה מוגזם. הוא למד מהטעות, אנחנו עומדים מאחוריו"


"חוץ מהנקודה לא לוקח כלום מהמשחק" (מאור אלקסלסי)

קובי רפואה, אתה מאוכזב?
"אני מאוד מאוכזב. בלשון המעטה. אני חושב שלא הופענו למשחק, חוץ מהנקודה אין פה שום דבר לקחת. לא שיחקנו טוב, לא יזמנו לא סיכנו".

שחקני החלק הקדמי שלך לא באו לידי ביטוי היום?
"זה עניין של גישה, אני מבטיח שהדברים האלה לא יקרו יותר. אני לא יכול לקבל את הדברים האלה, אפשר להפסיד ואפשר לסיים בתיקו, אבל לא בצורה הזאת. אני מאוד מאוכזב מחלק מהשחקנים ואנחנו נגיב בהתאם".

ממי אתה מאוכזב?
"אני לא אגיד שמות, אני מאוכזב ומה שצריך לעשות ייעשה".

הרשיתם לעצמכם יותר מדי?
"זאת בדיוק הבעיה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להופיע למשחקים, פלייאוף תחתון, עליון, זה לא משנה כי זה לא יכול לקרות. אני לא ירשה זאת. הקבוצה שלי צריכה לשחק ולהיות מחויבת. זה הבסיס שלנו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי