איביץ': "רוצים לבנות לעונה הבאה מכבי ת"א חזקה יותר"

איביץ' חוגג אליפות
איביץ' חוגג אליפות | דני מרון

אחרי האליפות ההיסטורית, המאמן התראיין לעיתון הסרבי "נובוסטי" והצהיר: "אחת המטרות שנשארו לנו היא לסיים את העונה ללא הפסדים". וגם: השדרוג של ראיקוביץ' והאופוריה בקרב הצהובים

(גודל טקסט)

יממה לפני שמכבי תל אביב תפגוש את בני יהודה בחצי גמר גביע המדינה באצטדיון טדי ורגע אחרי שזכתה רשמית באליפות, שאלת עתידו של המאמן ולדימיר איביץ' ממשיכה לרחף. לסרבי כידוע חוזה גם לעונה הבאה ובכל פעם שהוא נשאל על עתידו הוא מבהיר כי הוא מרוצה בישראל וכי יש לו חוזה שעליו לכבד, אבל בראיון שהעניק אמש בסרביה נראה שהוא כבר עובד על העונה הבאה.

איביץ' התראיין לעיתון "נובוסטי" לרגל הזכייה עם מכבי תל אביב באליפות, אבל כשנשאל על המטרות הצהיר: "אנחנו לא יכולים להסתכל יותר מדי קדימה, בכדורגל צריך לראות רק את המשחק הבא. יש לנו מבחן בחצי גמר הגביע ורק בסיום העונה נתחיל להתכונן למוקדמות ליגת האלופות. כולנו במכבי ממוקדים בחיזוק הסגל, כדי שנהיה אפילו יותר חזקים לקראת משחקי המוקדמות ומקווים שנגיע לשם כדאבליסטים בישראל".

איביץ' החמיא במהלך הראיון גם לפרדראג ראיקוביץ', השוער שספק גדול אם יישאר בקריית שלום בעונה הבאה ועליו אמר שהוא "ללא ספק השוער הטוב ביותר בישראל העונה", ועל האליפות ההיסטורית שהשיג עם הצהובים הוסיף: "אנחנו הגאווה של ישראל. הקהל שלנו באווירת אופוריה וכך גם האנשים במועדון. רואים כמה התואר הזה היה חשוב".


"אווירת אופוריה". איביץ' והשחקנים בחגיגות האליפות (דני מרון)

"אני גאה בכל אדם שקשור למועדון, כי זכינו באליפות בעונה מסוכנת. זה היה התקציב הכי נמוך של מכבי ת"א מזה שמונה שנים. ככל שהעונה התקדמה המטרות הלכו ונהיו גדולות יותר. יש לנו 22 ניצחונות ו-6 תוצאות תיקו אחרי 28 מחזורים ואחת המטרות שנותרו היא לסיים את העונה ללא הפסד. זה לא היה קל עד עכשיו. זה הכל בזכות הצוות שלי והאנשים במועדון", סיכם הסרבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי