בחדרה מעריכים: אביטן יודיע על הישארותו אחרי חצי הגמר

אביטן
אביטן | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע שהמאמן החל לתכנן את הקבוצה בעונה הבאה ובהיעדר הצעה קונקרטית עשוי להצהיר על הארכת חוזהו לאחר המשחק נגד נתניה (20:45). גורם בכיר: "הבנו ממנו שהוא רוצה להישאר"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה עומדת לפני רגע היסטורי. הקבוצה תשחק הערב בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה (שלישי, 20:45) וחרף העובדה שכמות נמוכה מאוד של אוהדי הקבוצה תתייצב באצטדיון בנתניה כדי לתמוך, בעוד שלאוהדי היריבה לא צפויים להישאר כרטיסים למכירה, במועדון משוכנעים שביכולתם לעמוד באתגר ובדומה למשחק בו סיימו ב-2:2 נגד מכבי נתניה כדי להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, מאמינים שביכולתם לעמוד ביעד ולהעפיל לגמר.

המאמן ניסו אביטן טרם החליט לגבי השיטה בה יפתח במשחק והדבר תלוי גם בכשירותו של המגן דיא לבאבידי. האחרון התלונן לאחרונה על פציעה ורק סמוך למשחק תתברר כשירותו. אם לבאבידי לא יהיה כשיר, יפתח עמית כהן כמגן ימני ואז יעדיף אביטן לפתוח בשיטת שלושת הבלמים כאשר מנשה זלקה יוסט מעמדת הקשר לעמדת הבלם. ויטלי גנון ואיילון אלמוג יפתחו בכנפיים ולוסיו יפתח בחוד.

בכל תוצאה שלא תהיה, במועדון ממתינים להודעתו של אביטן בנוגע לעתידו בעונה הבאה ועל פי ההערכה הוא יודיע לאחר חצי הגמר על המשך דרכו בקבוצה. לספורט1 נודע כי לאחרונה נערכו מספר שיחות בין המאמן לבין היועץ המקצועי אורן גולן והיו"ר יקיר שוורץ, בה דנו השלושה על ההכנות לעונה הבאה. כאמור בקבוצה מעריכים כי אביטן יעדיף להישאר בחדרה עונה נוספת לפני שיעשה קפיצת מדרגה לקבוצה גדולה יותר, מה גם שהם מבינים ממקורביו של המאמן כי אין לו בשלב זה הצעה קונקרטית מקבוצה אחרת.


אביטן (במרכז). עשוי להודיע על הישארותו לאחר חצי הגמר (אודי ציטיאט)

עם זאת, ישנו חשש שתצוץ מחלוקת בין הצדדים מכיוון שאביטן עשוי לדרוש חוזה מעבר לעונה הבאה ואף ייתכן שירצה לשמוע תחילה מה יהיה גובה התקציב בעונה הבאה במטרה לבנות קבוצה ראויה יותר בעונה הבאה. "אנחנו מבינים מאביטן בימים האחרונים שהוא רוצה להישאר בחדרה ומחכים להודעה שלו" אמר גורם בכיר במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי