דראפיץ': "אני אגיד לשחקנים שהם נלחמים על ההרכב בגמר"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | עדי אבישי

לאחר ההעפלה לגמר, מכבי נתניה תארח את האלופה שכשלה בגביע: "השחקנים שם יילחמו על חוזה בעונה הבאה". על איביץ': "לא מדברים על הרכבים". היריבה בגמר: "בני יהודה קבוצת גביע טיפוסית, אנחנו לא"

(גודל טקסט)

כשהיא עדיין באופוריה מחגיגות ההעפלה לגמר גביע המדינה, מכבי נתניה תחזור ביום ראשון לליגה ולמאבקים על המקום באירופה כשתארח את מכבי תל אביב, ללא אביב אברהם המוצהב וככל הנראה ללא טים הויבך הפצוע.

הבוקר (שישי) נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ', שאמר: "הייתי מופתע מהיכולת נגד חדרה, שיחקנו כדורגל חיובי ולחצנו, היינו במשחק. השחקנים נתנו לנו הרגשה שהם יכולים להגיע עד הסוף מול 12,000 איש. מדובר בילדים צעירים שלא עברו הרבה בכדורגל, חלק הגיעו מליגה א' ומהליגה הלאומית. הם התפוצצו נגד חדרה ועשו את אחד המשחקים הטובים יותר העונה. בוא נראה מה הם יעשו ב-15 במאי".

ההתרגשות: "ההתרגשות הייתה בעיקר לפני החצי. לא רצינו לאכזב את הילדים, יש דור חדש של אוהדים שהתחילו איתנו את המסע לליגת העל בגיל 10-12, הם גדלים איתנו ואני פוגש אותם בעיר. אחד הדברים הראשונים שדיברנו עליהם היה שלא רציתי לאכזב אותם, שילכו לבית הספר עם עיניים אדומות. פחות דיברנו על ההצלחה האישית שסלובו או שי צריכים לזכות בגביע. ראינו את הדגלים בעיר, היא צמאה להצלחה, אין מה לדבר על הצלחה אישית. אנחנו פה שלוש שנים, די מצליחים, מקבלים מספיק פרגונים ומיותר מדי אנחנו יכולים להשתגע. אתה לא רוצה לאכזב 10,000 איש, חברים, ילדים, אשתך שרואה מהבית. אומרים לך בהצלחה במכולת, זה היה חשוב בשבילם".

דראפיץ' וברדה.
דראפיץ' וברדה. "העיר צמאה להצלחה" (עדי אבישי)

בני יהודה, היריבה בגמר: "אם היינו מקבלים את מכבי תל אביב ומפסידים, אז היו אומרים 'אה, זאת מכבי תל אביב'. עכשיו נגד בני יהודה זה 'אוי ואבוי למה לא זכית' כי אנחנו פחות או יותר באותה רמה. נגדם ונגד מכבי ת"א לא ממש הסתדרנו עד היום, יכול להיות שהיינו יותר טובים והפסדנו. בני יהודה היא קבוצת גביע טיפוסית, אנחנו לא, ולא זכינו כבר 41 שנה. אנחנו מכבי נתניה שמטפסת על הסולם הזה. הם זכו לפני שנתיים, היו בגמר כמה פעמים ומכירים את המעמד הזה".

ההפרדה מחגיגות הגביע בחזרה לליגה: "יותר קל לעשות את זה אחרי ניצחון. אם היינו מפסידים, היה יותר קשה להרים אותם. עכשיו אנחנו צריכים לשמור על המומנטום שלנו בשביל גמר הגביע, גם כי מי שלא יהיה טוב בתקופה הזאת בליגה לא ישחק בגביע. אני אגיד להם שעכשיו הם נלחמים על ההרכב בגמר. בוא נראה אם הם רציניים ורוצים להיות בגמר".

המומנטום בו מגיעה מכבי ת"א: "אני לא לוקח את הדיבורים הללו ברצינות. גם נגד בני יהודה הם היו טובים. אני מכיר את איביץ' מנטלית: כמו ששחקנים פה יילחמו מעתה על ההרכב בגמר, השחקנים של איביץ' יילחמו על החוזה בעונה הבאה".

איביץ'.
איביץ'. "מכיר אותו מנטלית" (דני מרון)

מערכת היחסים עם מאמן הצהובים: "יש בינינו כבוד סרבי. אנחנו לא מדברים על הרכבים, מי פצוע וכו'. יותר מדברים על חופשות בסרביה, על המשפחה והדברים האישיים. אנחנו הישראלים ישר שואלים בלי בושה. גם בתקופת סלאבישה יוקאנוביץ' במכבי, הייתי אצלו בבית וכמה ימים לאחר מכן ניצחתי אותו עם בית"ר ושבוע לאחר מכן שוב אצלו".

עוד באותו נושא: סלובודן דראפיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי