צפו בתקציר: הפסד שלישי למכבי חיפה בפלייאוף, 3:1 לחדרה בסמי עופר

מכבי חיפה מאוכזבת
מכבי חיפה מאוכזבת | מאור אלקסלסי

רוקאביצה (65) המחליף כבש את שער הזכות הראשון של הירוקים מאז סיום העונה הסדירה, אבל עמית כהן (53) בשער בכורה, ויטלי גנון (89) ועדן קארצב בכדור חופשי (92) סיבכו את בלבול. הקהל הגיב בבוז צורם

(גודל טקסט)

הפועל חדרה הדהימה הערב (שבת) את מכבי חיפה בסמי עופר וניצחה אותה 1:3 במחזור ה-29 של ליגת העל והשלישי של הפלייאוף העליון. עמית כהן (53) ויטלי גנון (89) ועדן קארצב (92) העניקו לקבוצה של ניסו אביטן ניצחון ראשון בפלייאוף העליון, ניקיטה רוקאביציה רק איזן זמנית (65) במשחק חלש ונרפה של קבוצתו, שהשלימה רצף של שלושה הפסדים רצופים וספגה שריקות בוז צורמות מאוהדיה.


חיפה במקום הרביעי עם 44 נקודות, חדרה שישית עם 36. אחרי מחצית ראשונה חלשה, המשחק התעורר ובדקה ה-53, שער מפתיע של הפועל חדרה. עמית כהן הצעיר הטעה את רמי גרשון ובעט ברגל שמאל לרשת של גיא חיימוב, 0:1 לחדרה, שער בכורה בקריירה לקשר. חיפה חזרה למשחק בדקה ה-65 תוך שיתוף פעולה נהדר בין קרים פריי, ירדן שועה וניקיטה רוקאביציה שהסתיים בשער של החלוץ האוסטרלי שנכנס כמחליף, 1:1. 


מכבי חיפה יצאה לכמה התקפות, לחצה את חדרה לשערה, אבל מצאה את אוסטין אג'ידה המצוין מוכן בשערו. בדקה ה-89 חדרה יצאה למתפרצת, לוסיו נעצר אצל גיא חיימוב, ויטלי גנון המחליף הגיע לכדור החוזר וכבש מקרוב, 1:2 לחדרה.  עדן קארצב, המושאל ממכבי תל אביב, שלח בעיטה חופשית מדויקת מ-25 מטרים לרשת של חיימוב וקבע בדקה ה-92 את תוצאת המשחק המפתיעה – 1:3 לחדרה.



עדן קארצב חוגג את שערו הנהדר (מאור אלקסלסי)
 


אוהדי מכבי חיפה בסמי עופר. שריקות בוז צורמות (מאור אלקסלסי)


מהלך המשחק
בדקה ה-13, פריי הגביה כדור נהדר לרחבה, עופרי ארד נגח חזק משישה מטרים, סנטימטרים מהקורה והחוצה. בדקה ה-17 בעט פריי חזק מ-22 מטרים, אג'ידה קלט. בדקה ה-21, התקפה של חדרה, קארצב בעט ונהדף, מתיאוס בעט גם הוא ונהדף לקרן. בדקה ה-24, מאבוקה הגביה לרחבת חדרה, שועה נגח, אך מעל השער.



פריי במאבק על הכדור (מאור אלקסלסי)


אבו פאני ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מרחוק בדקה ה-32, אך החטיא את המסגרת. זה היה המצב הטוב האחרון במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0. בדקה ה-53, עלתה הפועל חדרה ליתרון 0:1 מפתיע. קארצב שלח כדור אל עמית כהן, הקשר הצעיר בעט משמונה מטרים אלכסונית לרשת וכבש את שערו הראשון העונה.



חיימוב נכנע, 0:1 לחדרה (מאור אלקסלסי)


בדקה ה-65, מכבי חיפה השוותה. ירדן שועה מסר למחליף ניקיטה רוקאביצה, שבעט לרשת וקבע 1:1.  בדקה ה-69, בעיטה עוצמתית של איילון אלמוג למשקוף שער חיפה. חלפה עוד דקה ורוקאביצה כמעט והשלים מהפך, אך אג'ידה התמקם נהדר והדף את כדור הנגיחה לקרן. בדקה ה-74, הזדמנות גדולה לחיפה, עוואד קיבל כדור באמצע הרחבה ובעט ממצב קורץ החוצה.



שחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי השוויון (מאור אלקסלסי)


בדקה ה-87, שון וייסמן שבעה מטרים משער חדרה, החלוץ בעט חזק, אג'ידה זינק נפלא והדף. בדקה ה-89, 1:2 להפועל חדרה. לוסיו בעט, חיימוב הדף היישר לרגליו של המחליף ויטלי גנון שמקרוב דחק לרשת. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, 1:3 מדהים לחדרה, משער של עדן קארצב בכדור חופשי מדוייק מ-25 מטרים, לרשת.



רמי גרשון ונטע לביא מאוכזבים בסיום (מאור אלקסלסי)



ומנגד, שחקני חדרה חוגגים ניצחון ענק (מאור אלקסלסי)


הרכבים
מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, אטיין ריינן, רמי גרשון, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, מוחמד אבו פאני (ניקיטה רוקאביצה, 52), קרים פריי, מוחמד עוואד, ירדן שועה (שון וייסמן, 76).


הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, עמית כהן, ויסאם רבאח, דויד מתיאוס, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, עדן קארצב, מנשה זלקה (אליאל פרץ, 63), נייתן אודווה (ויטלי גנון, 84), אילון אלמוג (מקסים גרצ'קין, 71), לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי