צפו: קריית שמונה ברחה לנועלות הטבלה עם 0:3 על הפועל חיפה

עדן שמיר
עדן שמיר | מאור אלקסלסי

שלוש נגיחות מוצלחות משלושה בישולים של ריאן, שתיים של שמיר ואחת של בארי, אפשרו לשחקניו של תומר קשטן להגדיל את הפער מאשדוד ל-8 נקודות ולנשום לרווחה. מנגד, האדומים של שרון מימר לא ניצחו מאז ה-19 בינואר

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בליגת העל והשלישי בפלייאוף התחתון יצא לדרך היום (שבת) עם המפגש שבו אירחה עירוני קריית שמונה את הפועל חיפה וגברה עליה 0:3. הקבוצה של תומר קשטן פתחה את הפלייאוף התחתון עם שני הפסדים והיא הגיעה למשחק מהמקום ה-12 ובמרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום. הניצחון הביתי היום נתן לצפוניים הרבה אוויר לנשימה במאבקי התחתית והרחיק אותם לפחות זמנית מהאזור המסוכן.

מנגד, הפועל חיפה כבר שכחה מהו טעמו של ניצחון, אחרי שלא ליקטה שלוש נקודות מאז ה-19 בינואר כשניצחה 0:4 את בני סכנין. ההפסד היום הגיע אחרי שהקבוצה פתחה את משחקיה בפלייאוף התחתון עם שתי תוצאות 0:0.

הבלם גבריאל תמאש המשיך להיעדר בהפועל חיפה, נס זמיר שוב ישב על הספסל ונכנס רק בדקה ה-61 במקום גנסארי ובן אז'ובל כלל לא היה בסגל. לירן סרדל שיחק כמגן שמאלי במקום חן דילמוני, עידן שמש שיחק בחוד. קריית שמונה שיחקה עם שלושה בלמים, חאג'י בארי, איסמעיל ריאן ולוי גרסיה תופקדו בהתקפה, בעוד וובה בראון ירד לספסל.

בדקה ה-50 כבשה המארחת את השער הראשון במשחק. ריאן הגביה כדור טוב לרחבה, עדן שמיר הגיע אליו ונגח לרשת. 0:1 לקריית שמונה. בדקה ה-66, 0:2 לקריית שמונה. ריאן עם עוד מהלך טוב משמאל מצא את שמיר שהגביה לרחבה, בארי נגח מקרוב לרשת את שערו השני העונה. בדקה ה-75 כבר 0:3 למארחת. ריאן הפעלתן הגביה כדור קרן משמאל, עדן שמיר נגח לרשת והשלים צמד פרטי.


מימר. טעויות קשות בהגנה סייעו לק"ש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי