בלבול: "ספגנו שערים של גן ילדים", אביטן: "ניצחון היסטורי"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה לא אהב את ההופעה של קבוצתו בהפסד 3:1 לחדרה: "איבדנו את החוזק. עשיתי את החילופים הנכונים". המאמן המנצח: "לא קיבלתי דדליין, אני אוהב את חדרה". וגם: השער ההיסטורי של עדן קארצב

(גודל טקסט)

משהו קרה למכבי חיפה מאז תחילת הפלייאוף העליון. הקבוצה מהכרמל פתחה את החלק האחרון של העונה במקום השני, אבל מאז התדרדרה והיום (שבת) ספגה את הפסדה השלישי ברציפות, 3:1 להפועל חדרה שנהנתה משער היסטורי של עדן קארצב: הוא השחקן הראשון שנולד במילניום הנוכחי שכובש בליגת העל.

מרקו בלבול התייחס לרצף הרע: "לא הייתי קורא לזה משבר. אנוחנו בתקופה פחות טובה, האנרגיות ירדו. יש לחצים, אבל אני ראיתי קובצה שהולכת קדימה ומנסה ויוצרת מצבים. מכבי חיפה מפסידה, מכבי חיפה מנצחת, גם כשניצחנו אמרתי שיגיעו תקופות קשות ונצטרך לעבור אותה ביחד".

המשחק: "מאכזב מאוד, עצוב להפסיד כך בבית. לא ציפינו למשחק כזה. הינו חלשים עם הכדור במחצית הראשונה, לא הנעו את הכדור ולא יצאנו למצבים. במחצית השנייה אחרי שכבר השוונו וחזרנו למשחק, ספגנו גולים של גן ילדים".

רמי גרשון. כל ההחלטות שלי היו נכונות
רמי גרשון. "כל ההחלטות שלי היו נכונות" (מאור אלקסלסי)

"גם נגד מכבי תל אביב ובני יהודה ספגנו ממצבים נייחים. איבדנו את החוזק של קבוצה שמשחקת ביחד ולוחצת ביחד".

ההחלטה להשאיר את רמי גרשון: "כל מה שמעניין אותי זה מכבי חיפה ולעשות את החילוף הנכון, גם שון וגם ניקי שנכנס עשו את העבודה, החילופים השפיעו לטובה. כל ההחלטות שלי היו נכונות לאותו רגע".

ירדן שועה ירד בצורה לא טובה: "הוא ירד בריצה ולחץ יד, החילוף שלו היה בסדר גמור".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים.
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. "איבדנו את החוזק של קבוצה שמשחקת ביחד" (מאור אלסקלסי)

התזמון הלא טוב של ההפסד לפני המשחק נגד נתניה: "כל משחק הוא חשוב, קל וחומר כשאתה בא אחרי הפסד שלישי, אנחנו רוצים להגיע למקום שיוביל אותנו לאירופה, אנחנו רוצים לתקן את מה שלא הצלחנו לעשות במשחקים האחרונים".

הקפטן נטע לביא אמר בסיום: "אנחנו לא טובים, לא נברח מהמציאות אלא ניקח אחריות מלאה. נעשה הכל על מנת לתקן את המצב. נעשה הכל כדי לחזור למקום השני. לא היינו טובים היום ואנחנו רוצים להיראות הרבה יותר טוב, בטח בבית".

חוסר הביטחון הוא הסיבה: "ממש לא חוסר ביטחון, לפעמים יש ימים שלא הולך לחלוצים. ככה זה בכל העולם".

עדן קארצב. שער היסטורי (מאור אלקסלסי)
עדן קארצב. שער היסטורי (מאור אלקסלסי)

שריקות הבוז כלפי גרשון: "ממש לא עוזר ששורקים בוז לשחקן כזה או אחר, כולנו אשמים וכולנו לוקחים אחריות. מקווים לעשות אותם שמחים במשחק הבא".

המאמן המנצח ניסו אביטן חגג את ניצחונו הראשון בפלייאוף: "אמרתי לשחקנים שכבוד ויוקרה זה משהו שאי אפשר לזלזל בו, המסר עבר ונראינו טוב. אני שמח שהם העיזו. הפועל חדרה עושה השנה דברים מדהימים, היום זה עוד צעד. זה ניצחון היסטורי בפלייאוף העליון, ואני חשוב שזה היה מוצדק".

הספידו אותם מוקדם: "מספידים אותנו מהשנייה שהגעתי לחדרה, לא נתנו לנו סיכוי בליגה הלאומית, בליגת העל, בפלייאוף העליון וגם בגביע. אני אומר לשחקנים שאנחנו חיים בתוך בועה. היום זה אחד הימים המרגשים שלנו פה".

ניסו אביטן.
ניסו אביטן. "אין לי מילים לתאר את התחושה במועדון" (מאור אלקסלסי)

עתידו במועדון: "אני לא מתייחס לפרסומים, אני וחדרה מבחינתי נכון לעכשיו זה סיפור אהבה. אין לי מילים לתאר את התחושה במעודון. יש לי חוזה בחדרה, אם אני ארצה לשנות משהו אני אודיע. טוב לי פה ואני אוהב את האנשים והמועדון".

"אני לא קיבלתי שום דדליין", הוסיף אביטן, "כשיהיה מה להודיע אני אודיע. חדרה זו לא ברירת מחדל, אני אוהב את המקום הזה. יש לי חוזה, אני לא ידוע למה מחכים. אני חתום בחדרה, הכל בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי