יחזקאל: "לא בדיוק שאננות, אבל לא אהבתי משהו באימונים"

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | מאור אלקסלסי

המאמן הזמני של בית"ר כעס על שחקניו לקראת הפועל ת"א: "יודע על מה אני מדבר, לא אפרט. יודע כמה חשוב לקהל לנצח. קלינגר? מקווה שבמשחק הבא הוא יהיה כאן ואני אחזור למקומי". איתמר ניצן: "כולם נותנים 100%"

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ולמעלה מ-270 דקות ללא כיבוש שער, בית"ר ירושלים תתארח מחר (שני) באצטדיון המושבה אצל הפועל תל אביב במטרה להשיג שלוש נקודות ראשונות בפלייאוף העליון. המאמן ניר קלינגר, שהגיע אתמול לאימון לראשונה מאז שאושפז, ימשיך להיעדר על הקווים. עוזר המאמן ניסן יחזקאל, שממלא את מקומו, ערך הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"כבר חודש אנחנו אומרים שזה המשחק הכי חשוב", אמר יחזקאל, "גם יוקרה וגם בטבלה. מתכוננים למשחק הזה הכי טוב שאפשר ומקווים לנצח".

אם אשדוד תנצח היום, המצב יסתבך: "אני לא מתייחס ליריבות שנלחמות איתנו למטה, אני צריך להכין את הקבוצה שלי ולא מתעסק בתוצאות של הקבוצות האחרות. חשוב לי שניראה טוב ושנעשה סיום עונה יותר טוב ממה שעשינו עד עכשיו".


ניסן יחזקאל. "מעדיף שהשחקנים שלי יהיו אחרי העונה קשה הזאת" (מאור אלקסלסי)

מפגש לוהט מול הפועל ת"א: "בכל משחק נגד הפועל או סכנין יש לקהל שאיפות שננצח יותר מאשר כל משחק, סוג של יוקרה. אני ידוע כמה זה חשוב לקהל, אבל זה חשוב לי ולשחקנים הרבה יותר כי אנחנו נלחמים כמה שיותר לשרוד. מקווה שנעשה שמח לאוהדים, אבל מעדיף שהשחקנים שלי יהיו אחרי העונה הקשה הזו".

שאננות באימונים: "לא הייתי קורא לזה שאננות, אבל כן. היה משהו שלא אהבתי, אני יודע בתוכי על מה אני מדבר ולא אפרט את זה כאן".

לא מעריכים אותו כמאמן זמני: "אני מקבל הרבה חיזוקים ופידבקים חיוביים מההנהלה והשחקנים. אני צריך להיות מבסוט מזה שהשחקנים מקבלים אותי. כבר הייתי מאמן בליגת העל, אני לא מאמן מהיום. השחקנים מכבדים ומעריכים".

קלטינס.
קלטינס. "נראה באימון אם יוכל לשחק" (אודי ציטיאט)

קלינגר הגיע לבקר באימון: "הייתי הכי שמח בעולם לראות את קלינגר אתמול, ואני אהיה הכי שמח אם הוא יחזור במקומי ואני אחזור לעמדה שלי. הוא חבר כמו אח. מחכה לו שיחזור".

על דוד קלטינס הפצוע: "נראה באימון היום אם קלטינס ישחק. מי שיוכל לשחק יהיה בסגל וחלק מהם יפתח בהרכב. רשימת הפצועים ארוכה ולא יודע מי יהיה כשיר, מקווה שלפחות שניים שלושה יעברו את האימון כדי שיהיו בסגל ויוכלו לפתוח. אני אתייחס למי שיהיה כשיר ולא למי שפצוע".

חשש מירידת ליגה: "לא צריך לדבר על איך לרדת ליגה. לא מדבר על האם מפחדים לרדת, אני לא שם. אני משדר לשחקנים שלי שהם יותר טובים מלרדת ליגה".

איתמר ניצן.
איתמר ניצן. "אם הייתי חושב על שטקוס זה היה פוגע בי" (אודי ציטיאט)

אחרי יחזקאל דיבר השוער איתמר ניצן, שאמר: "ניצחון ייתן לנו המון אוויר, הפסד יכול להכניס אותנו לבוץ קצת בעייתי. אנחנו חושבים לתת הכל כדי לנצח את המשחק הזה, מאוד חשוב לדרך של בית"ר ירושלים".

ההגעה הצפויה של שטקוס בקיץ: "אם הייתי חושב על שטקוס זה היה פוגע בי. שיחקתי 25 משחקים בבית"ר, יש עוד חמישה עד סוף העונה והמטרה שלי היא להיות הכי טובה בשביל המועדון וכל מחשבה אחרת תפגע בי. אני אדם אופטימי ומאמין שדברים יסתדרו כלאן או לכאן. אשמח להישאר, יש לי חיבור עם המועדון, אשמח להמשיך מה שהתחלתי אבל מה שמעניין אותי כרגע זה המשחק הבא כי זה מה שחשוב".

הלחץ והביקורות: "כל מי שמשחק בבית"ר צריך להכין את עצמו ללחץ. צריך לדעת איך להתמודד עם זה או להיות במקום אחר, זה המועדון. אני נהנה מהלחץ הזה ומחכה לו, בשביל זה אנחנו מתאמנים כל השבוע, להגיע למשחקים גדולים בין אם זה בתחתית או לא. חלמתי על המשחק הזה בתור ילד ונגיע אליו במטרה לנצח".

בניון.
בניון. "אחד מאיתנו, אחד מהסגל" (מאור אלקסלסי)

הפרישה הצפויה של יוסי בניון: "יוסי הוא אחד מאיתנו, אחד מהסגל. אנחנו לא מרגישים שום דבר שונה. הוא איתנו כשחקן ועד שתגיע הודעה חדשה הוא כזה".

החשש מירידה: "טבעי לחשוב ככה, אבל כרגע אנחנו תלויים בעצמו וצריכים לעשות הכל כדי להישאר ככה. כרגע חושבים אפילו איך לסיים במקום השביעי, ניצחון יכול לתת לנו המון אוויר ופתאום תראו קבוצה רגועה שמשחקת אטרקטיבי, והפסד יכול לעשות ההפך".

המפגש עם קלינגר: "לא הבטחנו שום דבר כמו לנצח בשבילו. שמחנו לראות שהוא מרגיש טוב. לא דיברנו מקצועי".

השאננות באימונים: "אני לא מסכים עם ניסן, כולם מבינים את המצב. אין התעופפות, כולם נותנים 100%. זה מצב שהמועדון לא רגיל להיות בו. כל השחקנים מודעים טוב טוב למצב. לפעמים זה לא הולך, כמו בעונה הזאת".

קלינגר.
קלינגר. "שמחנו לראות שהוא מרגיש טוב" (דני מרון)

מאוחר יותר היום, יחזקאל התייחס לעונה המאכזבת של בית"ר ירושלים ובו ציין כי ההישארות של בית"ר ירושלים בליגה אינה מוטלת בספק: " לא פוחד לרדת ליגה כי בית"ר לא תרד!!!! טובת המועדון עומדת לנגד עיניי. בית"ר זה מועדון גדול ועוצמתי עם סגל איכותי וחזק שנקלע לעונה פחות טובה ועם זאת ראוי לרמות הגבוהות בליגה ולכן השארות בליגה היא מובנת מאליה וזו הייתה כוונתי. אמרתי שבית"ר קבוצה מספיק טובה כדי לנצח משחק או שניים ולהבטיח השארות בליגה. כל אותם אלה שלא הבינו אותי נכון אני מדגיש אני לא אתן לבית"ר לרדת ליגה זה מועדון גדול עם קהל אדיר שלא מפחד מהמצב בטבלה, ואנחנו נעשה הכל כדי להבטיח סיום עונה שקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי