איביץ': "אני מאמין שטיבי יישאר בעונה הבאה במכבי תל אביב"

איתן טיבי עם גיא מלמד
איתן טיבי עם גיא מלמד | דני מרון

לאחר ה-1:4 על נתניה, מאמן הצהובים שיבח את הבלם ודוידזאדה: "הם שחקנים ואנשים נפלאים". והוסיף: "אחד המטרות שלנו היא להוביל את עטר ואצילי לראש טבלת הכיבושים". הקשר שכיכב עם צמד אמר: "לא חושב על אירופה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הצליחה להתאושש מההדחה בחצי גמר גביע המדינה לבני יהודה, כאשר הביסה אתמול (ראשון) 1:4 את מכבי נתניה. בסיום המשחק נותרו מאות אוהדים ביציע וחגגו דקות ארוכות עם השחקנים ששרו ורקדו על כר הדשא.

נכון לעכשיו מכבי תל אביב אינה מתכוונת לקיים במחזור הקרוב בנתניה נגד הפועל באר שבע את טקס הענקת צלחת האליפות, אירוע שהמועד שלו יקבע בהמשך.

המאמן ולדימיר איביץ' ביצע כפי שהבטיח שישה שינויים בהרכב הפותח מזה שעלה נגד בני יהודה: מאור קנדיל, ז'איר אמאדור, אופיר דוידזאדה, אלירן עטר ארון שוינפלד ואיתן טיבי החליפו את אלי דסה, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, עומר אצילי ואיתי שכטר.


ביצע שישה שינויים בהרכב. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

סיפור המשחק שייך לאיתן טיבי אשר מאז תחילת העונה שותף רק ב-62 דקות במשחקי הליגה ואתמול הצטיין לאורך ההתמודדות בנתניה. חוזהו של איתן טיבי יסתיים בקיץ ולמרות שיש למועדון אופציה עליו הדעה הכללית הייתה שטיבי יעזוב את קריית שלום בתום העונה.

נראה כי היכולת של טיבי באימונים וההתנהגות כמקצוען באימונים הזיזה דבר אצל ולדימיר איביץ'. המאמן הסרבי נשאל האם איתן טיבי יישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה? איביץ' לא היסס כשהשיב: "אני מאמין שאיתן טיבי יישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה".

איביץ' פרגן לבלם ולאופיר דוידזאדה: "טיבי ודוידאדה הם אנשים נפלאים ושחקנים נהדרים. אמרתי כבר שבשבעת החודשים היו לי כאבי ראש את מי להרכיב והם שחקנים אשר ראויים להרכב".

כשאיביץ' אמר שהוא מאמין שאיתן טיבי יישאר בקבוצה חשוב לציין כי חוזהו ארוך הטווח של טיבי עומד על 550 אלף יורו לעונה וההצעה החדשה שיקבל תהיה על מחצית הסכום הצעה שטיבי יהיה אמור להחליט אם לקבל אותה. המאמן הוסיף: " אחת המטרות שלנו היא לעזור לעטר ולאצילי להיות מלכי השערים ואם אפשר, ששניהם יבקיעו אותו מספר שערים ".

בנוסף לצמד שחקני ההגנה, שלף אתמול איביץ' מקבוצת מנוער את הקשר הצעיר נדב נידם אשר מלאו לו 18 שנים לפני שישה ימים. נידם שותף כמחליף בשלהי המשחק וזאת העונה הראשונה שלו בקבוצת הנוער אותה מאמן גיא צרפתי. בסיום הונף נדב נידם אל על על ידי כל השחקנים.


ערך בכורה בליגת העל שישה ימים אחרי יום הולדתו ה-18. נדב נידם (דני מרון)

"אי אפשר לשחק כול העונה ברמה גבוהה. אני בעד כדורגל איכותי, אבל אם משחקים איכותי ומפסידים, לא ידברו על האיכות. מה שחשוב זו התוצאה. אין עוד הרבה קבוצות באירופה עם רקורד בליגה כמו שלנו. תמיד אפשר להשיג עוד ואנחנו רוצים תמיד להשתפר. השחקנים נמצאים במועדון הטוב ביותר בישראל והם אוהבים להיות כאן".

על החיפוש אחרי שחקני רכש אמר: "אנחנו לא מחפשים שחקני חיזוק רק ביוון, אלא בכל אירופה. אנו בחיפוש אחר שחקנים בעמדות מפתי שישדרגו אותנו ויהפכו אותנו ליותר טובים".

בנושא פרשת חצי גמר הגביע ו-VAR אמר איביץ': "שמעתי את הסבר השופטים לאי מתן הפנדל ואני חושב אחרת מהם. זה לא היה המקרה היחיד, היו עוד 3-4 מקרים במשחק. ה-VAR צריך לסייע לשופטים כי שופטים טועים וגם אני טועה. לכן יש אתה השופטים".


"המטרה לעזור לעטר ולאצילי לסיים כמלך השערים" (דני מרון)

איתי שכטר אמר: "היה טעם מאוד מר ואכזבה ביום רביעי כשעפנו מהגביע. הכדורגל אכזרי וצריך לדעת להתמודד ולכן התרופה היא להגיע ולנצח. היום יומיים הראשונים היו קשים והאווירה לא נעימה והלילה לא עבר טוב וקמתי מאוד מאוכזב כמו לפני שנה כששיחקתי בבית"ר ירושלים נגד הפועל חיפה".

"עברו תשע שנים מאז האליפות הקודמת שלי וזאת האליפות הכי מעניינת שמביאה אושר גדול. היום אני יותר בוגר ובזיכרון מה שחקוק הם התארים. האליפות הזו היא אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי".


חוגג אליפות אחרי תשע שנים. איתי שכטר עם ארון שוינפלד ועומר אצילי

עומר אצילי סיכם: "אם היו אומרים לנו בתחילת העונה שההפסד הראשון יהיה באפריל היינו חותמים על זה. מה שהיה בחצי הגמר זה פאשלה וחבל". נבחרת? "כשכבשתי והייתי בתקופות טובות ולא הזמינו אותי אז אני לא חושב על זה ואם אקבל זימון זה יהיה בונוס מבחינתי".

אירופה? "אני כרגע לא חושב על לצאת לאירופה, אני נהנה מכל רגע במכבי ת"א" דור מיכה ? "דור הוא השחקן הכי יצירתי בישראל שיודע לצאת מפלונטרים בפס שאף אחד לא יודע והוא היה חסר לנו בחצי הגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי