בבית"ר שוקלים לצרף באופן מידי מאמן בכיר לצוות האימון‎

משה חוגג, אלי אוחנה
משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

הניצחון של אשדוד שקירב את הקבוצה לתחתית, גרם ללחץ במועדון שחושב להחתים איש צוות נוסף עד תום העונה. איינבינדר התפרץ על השחקנים באימון: "נמאס לי כבר ממה שקורה פה, מתאמנים כל השבוע ולא עובדים על כלום"

(גודל טקסט)

הניצחון של מ.ס. אשדוד אמש (ראשון) נגד הפועל רעננה העלה את מד הלחץ בבית"ר ירושלים לנקודת רתיחה. בעקבות ניצחונה של הקבוצה הדרומית, קרובה בית"ר ירושלים מרחק של שלוש נקודות בלבד, מהקו האדום, כאשר הערב תתארח הקבוצה אצל הפועל תל אביב, שמשוחררת מדאגות התחתית.

בקבוצה מהבירה קיים חשש אמיתי מפני הפסד הערב והסתבכות אמיתית במאבק נגד הירידה, ואחד הצעדים שנשקלים במקרה של הפסד הערב לאדומים, הוא צירוף של מאמן בכיר יותר לצוות המקצועי, שיוביל את הקבוצה עד סיום העונה, במקומו של עוזר המאמן ניסן יחזקאל.

הבעיה במהלך הזה, היא שכל מי שיגיע עכשיו, ירצה חוזה גם לעונה הבאה ובבית"ר עדין שוקלים אם זה המהלך הנכון לעשות, כשנותרו ארבעה משחקים (אחרי המשחק הערב), עד סיום העונה הנוכחית.


ניסן יחזקאל. יחזור לעמדת עוזר המאמן עוד העונה? (דני מרון)

"למזלנו, למרות המצב הקשה שנקלענו אליו, אנחנו עדין תלויים בעצמנו", אמר גורם במועדון. "אנחנו חייבים לשפר את החלק ההתקפי שלנו ולהתחיל לקחת נקודות, כדי שלא ניקלע לסיטואציה באמת מסוכנת", הוסיף הגורם.

בצד המקצועי, יחסר הערב יחזקאל, את עידן ורד ואנטואן קונטה הפצועים, כאשר המגן דוד קלטינס, שסוחב פציעה ברגלו ואינו כשיר לחלוטין, עשוי לשחק בכל זאת, בשל חשיבות המשחק.

מי שרצה לקבל הוכחה ללחץ הגדול בו נמצאים השחקנים, קיבל לקראת סיום האימון את ההתפרצות של הקשר דן איינבינדר, שצרח לעבר חבריו לקבוצה וכל אנשי הצוות המקצועי שנכח במקום: "נמאס לי כבר ממה שקורה פה. מתאמנים כל השבוע ולא עובדים על כלום, לא הגנה ולא התקפה. איך ננצח ככה אם אנשים לא מגיעים מוכנים למשחק?".


התפרץ על חבריו. דן איינבינדר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי