בלבול עשוי להחזיר את שיטת שלושת הבלמים נגד נתניה

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה לשחקניו בעקבות ההפסד לחדרה ומתכנן לעלות בהרכב את חבשי ומאיר. רוקאביצה: "אנחנו אותה קבוצה שלא הפסידה 12 משחקים, עושים הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות"

(גודל טקסט)

אווירה קשה בקרב שחקני מכבי חיפה לאחר ההפסד נגד הפועל חדרה. הקבוצה שלא הפסידה במשך 12 משחקים בעונה הסדירה, ספגה שלושה הפסדים בפלייאוף העליון. המאמן מרקו בלבול בחר לערוך אסיפה עם שחקניו לפני ששחרר אותם לשני ימי חופש.

"אנחנו צריכים לחזור למה שהיינו במשך החודשים האחרונים. אנחנו צריכים לחזור לבסיס ואם לא נהיה ראשונים לכל כדור אז לא נוכל לנצח". המאמן מתכוון לערוך שינויים לקראת המשחק הבא מול מכבי נתניה כאשר מספר שחקנים ישלמו את מחיר ההפסד האחרון. בין השאר נראה כי בלבול יחזור לשיטת שלושת הבלמים משמע עאיד חבשי יחזור למרכז ההגנה כמו גם המגן רז מאיר והקשר ג'ורג' מנדג'ק שטרם ברור עתידו במועדון.

חלוץ הקבוצה, ניקיטה רוקאביצה, התייחס להפסד בראיון לאתר הרשמי ואמר: "כשאנחנו מפסידים ההרגשה היא תמיד רעה, בטח כשמדובר בהפסד מול הקהל הביתי שלנו. אני אף פעם לא אוהב להפסיד. מצד שני, זה הכדורגל ואנחנו כקבוצה עושים הכל כדי לנצח, לפעמים זה הולך קצת פחות טוב. כמו שלנו זה קרה בפתיחת הפלייאוף".


עשוי לחזור להרכב. עאיד חבשי (מאור אלקסלסי)

מה השינוי שלדעתך דרוש כדי שנחזור למסלול הניצחונות?
"אנחנו צריכים להישאר ממוקדים בכל משחק. אין צורך בהרבה שינויים. צריכים לעשות את אלה שיחזירו אותנו למסלול הניצחונות. אנחנו בדיוק אותה קבוצה שלא הפסידה במשך 12 משחקים והציגה משחק יפה לקהל שלנו עם לא מעט שערים ואותה קבוצה שהחזירה את החיוך לפנים של האוהדים. נכון שבשלושת המשחקים האחרונים לא הצגנו את אותה יכולת ובתקופה הזאת לא הכל הלך חלק, אבל אנחנו עושים הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות".

המשחק בראשון הוא חשוב מאוד במאבק על אירופה.
"אין משחק שהוא לא חשוב. אנחנו נעבוד קשה, נמשיך להיות ביחד, יש לנו חדר הלבשה מצוין. חייבים להיות ממוקדים לאורך כל המשחק ולהימנע מטעויות קטנות שמכריעות לעיתים משחקים. נתניה קבוצה מצוינת ומצפה לנו קרב לא פשוט. אני מאמין שביחד עם הקהל שלנו נדע לצאת עם שלוש הנקודות".

אותו קהל שיצא מאוד מאוכזב מהמשחק מול חדרה.
"אנחנו מאוכזבים לא פחות. הדרך היחידה להחזיר את החיוך לקהל שלנו הוא להשיג ניצחון ואנחנו נעבוד קשה על מנת לעשות את זה במשחק הקרוב מול מכבי נתניה. אנחנו צריכים את הקהל איתנו, יחד, עד לסיום העונה כדי להחזיר את הקבוצה לאירופה".


"צריכים את הקהל איתנו". ניקיטה רוקאביצה מקווה לסיים את הרצף השלילי (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי