בניון פרץ בבכי: "אם אפרוש או אמשיך – זה יהיה אך רק בבית"ר"

פרדי פלומיין, יוסי בניון
פרדי פלומיין, יוסי בניון | דני מרון

שער של קלטינס (93) העניק לבית"ר 1:2 על הפועל ת"א, הכוכב הוותיק התרגש: "אני עדיין לא שלם עם ההחלטה, אבל אני קרוב מאוד לקבל אותה". יחזקאל: "נשארנו היום בליגה". רפואה: "הסתבכנו". עימות בין ספורי לזהבי

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון וחשש אמיתי מירידת ליגה, בית"ר ירושלים הוכיחה הערב (שני) אופי כשחזרה מפיגור וגברה על הפועל תל אביב 1:2 במושבה משער יקר מפז של דוד קלטינס בדקה ה-93. המשמעות: הפער של הצהובים שחורים מאשדוד שניצבת מתחת לקו האדום עומד על שש נקודות כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון.


קאיו העלה את האדומים ליתרון (42) לאחר התקפה יפה, אבל פלומיין הוריד את מפלס הלחץ כשאיזן בפנדל (70). כמה חשוב היה שער הניצחון של קלטינס בתוספת הזמן אפשר להבין מהתגובה של אוהדי בית"ר ירושלים, שחלקם לא הצליחו לעצור את השמחה ופרצו לכר הדשא.


אירוע מכוער התרחש בשריקת הסיום כאשר על כר הדשא פרץ עימות בין אור זהבי לרמזי ספורי שפרץ בבכי בעקבות ההפסד הדרמטי. שחק נוסף שהזיל דמעות בסיום הוא יוסי בניון שזכה לעידוד בלתי פוסק מהקהל ואולי הבין שמדובר באחת מהופעותיו האחרונות כשחקן.



חגיגה צהובה-שחורה במשובה (דני מרון)


ניסן יחזקאל המאושר סיכם: "אני לא צריך לסתום פיות, יש לבית"ר ירושלים בעל בית ויו"ר והם רק חיזקו אותי כשניר לא היה כאן ולא דיברו איתי מעולם על כך שאני אלך הביתה אם נפסיד. לא התרגשתי מכל הפרסומים, אבל לקבוצה הזו יש מאמן שיושב בבית וצריך לכבד אותו".


על בוזגלו ואייניבנדר שפתחו על הספסל: "חלק מהשיקולים היו מקצועיים וחלק התבשלו אצלי היום לאחר ששמעתי הרבה דברים. לא ראיתי את המקרה של דן באימון, אבל כשהבנתי שיש משהו מאחורי הדברים אז הלכתי עם האמת שלי. דן יודע שהוא עשה טעות, הוא התנצל בפני כולם וכבר מחר בבוקר הסיפור הזה ייגמר מבחינתי".

שער הניצחון בתוספת הזמן: "זה לא רק קלטינס, אנשים פה השאירו את הלב שלהם על המגרש ונלחמו. שאלתי את יוסי במחצית השנייה האם אם יש לו אוויר והוא ענה לי 'אנחנו מנצחים את זה, אל תדאג'. דמעות של פרידה? אני לא יודע, יוסי צריך לקבל את ההחלטות שלו ואני הראשון שאברך את אחד השחקנים הגדולים שצמחו בכדורגל הישראלי בכל דרך בה הוא ייבחר. נשארנו היום בליגה".


בניון עצמו אמר בסיום: "אני לא ידוע כאחד שמוציא דמעות (צוחק), אבל זה חלק מהמשחק מבחינתי והדמעות הגיעו כתוצאה מהניצחון וההתרגשות הגדולה. רצות שמועות סביבי כל היום ואני אומר לכם מכל הלב שאני עדיין לא שלם עם ההחלטה למרות שאני מאוד קרוב לקבל אותה. בכל אופן אני חושב שזה יהיה מרגש גם אם אם אפרוש וגם אם אמשיך לשחק. בכל מקרה, בשני המקרים, זה יהיה אך ורק בבית"ר ירושלים".



קובי רפואה המאוכזב הסביר: "לא נתתי לשחקנים הוראה ללכת אחורה. במחצית הראשונה היינו בסדר ומשום מה לא עלינו לחצי השני. נתנו להם מתנות ולצערי זה חלק מהכדורגל. אנחנו עוד פעם מסובכים בתחתית ושום דבר לא נגמר בינתיים. חזרנו אחורה? לא יודע אם לקרוא לזה כך, אך אי אפשר שיהיה כזה הבדל בין המחציות. לא עלינו בכלל לחצי השני למרות שידענו שהם ישחקו על כל הקופה. חזרנו אחורה יותר מידי ולא שיחקנו מהר, התוצאה בהתאם".


אוהדי בית"ר ירושלים על כר הדשא במושבה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי