ביקורת בהפועל ת"א על היכולת, ואלסקיס לא ימשיך בעונה הבאה

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

בעקבות ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים בתוספת הזמן, גורם במועדון הודה: "היכולת לא מובנת, במקום לשחק כדורגל משוחרר אנו לא רואים התנהלות ראויה מצד השחקנים". וגם: תגובותיו החוזרות של הליטאי לרפואה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הפסידה אתמול (שני) לבית"ר ירושלים 2:1 משער בתוספת הזמן, שגרם לאלפי האוהדים באדום להתפזר במהירות לקראת יום הבחירות שנפתח הבוקר. בסביבת המועדון טענו כי ההפסד לבית"ר ירושלים היה סוג של נוק-אאוט מהיריבה השנואה אותה שאפו שחקני הפועל תל אביב לדחוק אל מאבקי הירידה לליגה הלאומית וכשלו.

ביקורת נוקבת במועדון הופנתה לעבר רוב שחקני הקבוצה בעקבות היכולת והמחויבות ועל כך אמר גורם בהפועל ת"א: "היכולת ממש לא מובנת. כשהיה לחץ של ירידת ליגה הדברים עוד הובנו. עכשיו במקום לשחק כדורגל משוחרר ולהוכיח שללבוש את חולצת המועדון האדומה זה כבוד, לא רואים התנהלות של שחקנים ראויים למועדון כזה ענק".

בהפועל ת"א מבינים כי הקבוצה בסגל השחקנים וביכולת הנוכחית לא תוכל להפוך לקבוצת צמרת בעונה הבאה וסיפרו כי המאמן קובי רפואה כבר הכין תוכנית עבודה מקצועית של שינויים שתוגש לראשי המועדון עוד לפני סיום העונה בעוד ארבעה מחזורים. התוכנית נמצאת צמוד לחזה של רפואה ויהיו הפתעות לחלק מהשחקנים כשהרשימה תוגש ותיחשף, מכיוון שישנם שחקנים שמשוכנעים כי ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה.

אחד השחקנים שלא ימשיך הוא נריוס ואלסקיס שהוחלף כבר במחצית הראשונה. החלוץ החליק על הדשא לאחר מסירה לעברו על ידי אחמד עאבד והמאמן קובי רפואה שלח לעברו הערה, אלא כששמע מהליטאי מענה לא מכובד וקולני החליט להוציאו. בתוך המועדון אומרים שזאת לא הפעם הראשונה שוואלסקיס עונה, דבר קרה גם באימונים ורפואה הבהיר כי הפרשה תטופל בתוך המועדון.


ואלסקיס. החלקה שאולי תסיים את דרכו בהפועל ת"א? (דני מרון)

בסיום המשחק אמר רפואה: "היו הבדלים גדולים ביכולת בין המחצית הראשונה לשנייה. ידענו שבית"ר ירושלים תהמר על כול הקופה והיינו צריכים לדעת לשמור על תוצאת תיקו על ידי שליטה במרכז המגרש". למשחק הבא נגד עירוני קריית שמונה יחזרו המוצהבים שלא שיחקו אתמול, עידן כהן וניר לקס, בעוד מי לא ישחק בשל צבירת 10 כרטיסים צהובים הוא הקפטן אוראל דגני אותו יחליף רז שלמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי