אביטן יודיע עד יום חמישי אם בכוונתו להמשיך בחדרה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

המנהל המקצועי אורן גולן ייפגש עם המאמן וידרוש תשובה סופית: "נקבל כל החלטה שלו, אבל נשים סוף לסאגה", אישר לספורט1. מאמן חדש ימונה במידת הצורף עד סוף השבוע, כשהמועמד המוביל הוא חיים סילבס

(גודל טקסט)

סאגת המאמן בהפועל חדרה תסתיים בסוף השבוע הקרוב. במועדון לא מוכנים לחכות מעבר לשבוע הקרוב והמנהל המקצועי אורן גולן ימנה מאמן במקומו של ניסו אביטן עד סוף השבוע הקרוב, אלא אם האחרון יודיע כי הוא בוחר להמשיך לעונה נוספת.

כידוע, אביטן אמנם מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אבל ההצלחה של חדרה פתחה לו דלתות ולו בחוזה סעיף יציאה נמוך של כ-80 אלף שקלים, כך שבחדרה ממתינים לתשובתו הסופית אם בכוונתו להישאר. המאמן עצמו ביקש מספר ימים לקבלת ההחלטה, מתוך ידיעה כי זוכה להתעניינות מקבוצות אחרות ועדיין מתלבט.

בחדרה מעריכים כי במהלך השיחה שתתקיים בימים הקרובים, יבקש אביטן לשמוע על תקציב הקבוצה שצפוי לעמוד על 14 מיליון שקלים, אם כי תקציב השחקנים אינו צפוי להיות שונה מהעונה. מנגד, גולן ידרוש מאביטן לחתום על חוזה חדש ובו סעיף היציאה של המאמן יהיה גדול משמעותית ויעמוד על כ-300 אלף שקלים וזאת כדי לתת שקט בהכנות הקבוצה לעונה הבאה. אם אביטן יודיע כי החליט שלא להמשיך, אז גולן יפתח במשא ומתן מרתוני עם מועמדים אחרים כאשר בראשם המאמן חיים סילבס. מועמדים נוספים הם אורי גוטמן ושרון מימר, אם האחרון לא ימשיך בהפועל חיפה.

גולן אישר היום את הפרטים: "אנחנו נמצאים בקשרים קרובים ובשקיפות מלאה עם ניסו אביטן ושנינו החלטנו כי עד יום חמישי נשים סוף לסאגה הזאת. אנחנו מאוד אוהבים ומעריכים את ניסו, אבל נכבד כל החלטה שלו".


גולן ואביטן ביציע. החלטה עוד השבוע (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי