הפועל חיפה תנסה להחתים את מוחמד גאדיר לעונה הבאה

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהמגזר תתפרק מנכסיה עם הירידה לליגה הלאומית, בקריית חיים סימנו את החלוץ וגם פיראס מוגרבי על הכוונת. מימר ערך אסיפה קבוצתית בעקבות התבוסה נגד קריית שמונה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת הקרובה. במועדון מקריית חיים רוצים לרשום ניצחון ליגה ראשון אחרי שלושה חודשים ו11 משחקי ליגה רצופים בהם לא הצליחה להשיג 3 נקודות.


מעבר לכושר הנוראי, האדומים רוצים להשכיח את התבוסה נגד קריית שמונה ביום שבת האחרון ולסיים את העונה בטעם טוב. המאמן שרון מימר ערך היום אסיפה עם שחקניו ובה דיבר על הטעויות שנעשו במהלך המשחק בעיקר בחלק ההגנתי.


"קורה שמפסידים אבל מה לקבוצה שלנו אסור שיקרה מה שקרה בקריית שמונה" אמר גורם במועדון, והוסיף: "שרון מודע לבעיות וגם יודע כיצד לפתור אותן". מעבר לכך נראה כי המאמן צפוי לבצע מספר שינויים בשבת הן בחלק ההגנתי והן בחלק ההתקפי וכבר מחר יתחיל בתרגול ההרכב שיפתח במשחק.




גם פיראס מוגרבי על הכוונת (מאור אלקסלסי)





למרות הצהרותיו של הבעלים יואב כץ, על כך שלא יפתח בהכנות לעונה הבאה עד הבטחת ההישארות בליגה, מתחת לפני השטח צצים גילויים חדשים על הפועל חיפה מודל 2019/20.


אחת השמות הבולטים ברשימת הרכש הוא חלוץ בני סכנין מוחמד גאדיר. האחרון היה מבוקש גם בקיץ האחרון אבל העובדה שבאר שבע דרשה דמי העברה גרמה לביטול העסקה וכעת יחכו בחיפה לירידה הסופית של הקבוצה מהמגזר, על מנת להנחית את החלוץ ללא עלויות. שחקן נוסף שזוכה להתעניינות רבה הוא פיראס מוגרבי שנמצא בשלבים מתקדמים בהליך השיקום, לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בפתיחת העונה.


 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי