רפואה: "בטוח שדגני יישאר, העניינים עם ואלסקיס ייסגרו"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

האדומים יוכלו להבטיח סופית את ההישארות בליגת העל עם ניצחון על ק"ש (שבת 17:45, ספורט4), שהביסה 0:3 את הפועל חיפה במחזור הקודם. המאמן: "תבנה קבוצה טובה. בניון? מאחל לו בהצלחה, היו לנו מו"מ איתו בעבר"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמנם קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד ב-2:1 הדרמטי לבית"ר ירושלים במושבה ביום שני, אבל היא עדיין מובילה את הפלייאוף התחתון וקרובה יותר מכולן להבטיח את ההישארות בליגה. בשבת (17:45, שידור ישיר בספורט4) יארחו האדומים את קריית שמונה המתאוששת, כשניצחון יוכל להבטיח סופית את ההישרדות בהתאם לשאר תוצאות המחזור.

לקראת המשחק ערך היום (חמישי) המאמן קובי רפואה מסיבת עיתונאים. "הפועל תל אביב תבנה קבוצה טובה ואני בטוח בזה", פתח רפואה את דבריו והוסיף: "כמובן שיהיו שינויים אבל אני לא יכול לכם אינפורמציה לפני שאני יושב עם הבעלים. יש לי תוכנית מסודרת כמו שיש לבעלים. אנחנו רוצים לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר ואני מקווה שנעשה את זה כבר כבר בשבת, עוד לא נשארו בוודאות".

על התקרית ואלסקיס: "הדברים האלה ייסגרו בתוך המועדון ואתם כבר תראו, זה ייסגר בימים הקרובים, אני לא יודע אם הוא יהיה בסגל חכו ליום שבת".


נריוס ואלסקיס עלול לסיים את דרכו עקב ההתפרצות על רפואה (דני מרון)

חזרתו של עומר דמארי: "אני אעשה לכם סדר, רק בעוד חודשיים וחצי יתחיל התאמן עם הקבוצה, הוא לא החלים אפילו ב-80%, לכן אני מקווה שיפתח את העונה בחודש יולי. צריך לדעת איך הוא חוזר ואנחנו מקווים שיהיה בריא ולא ירגיש כלום כי אנחנו צריכים אותו".

עתידו של אוראל דגני: "אני בטוח שאוראל דגני יהיה בהפועל תל אביב גם בעונה הבאה וגם בעונות הבאות".

ולסיום כמה מילים על יוסי בניון: "אני מכיר את יוסי באופן אישי, הוא קודם כל אישיות, הקריירה שלו הייתה מדהימה ואני חושב שההתנהלות שלו הייתה טובה למרות פליטות פה ושם ואני חושב שכל מילה שאומר זה רק יגרע מההישגים שלי. אני מאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה. הייתה קצת אכזבה שהוא לא הגיע אלינו כי היו לנו מו"מ איתו בעבר".


"אני בטוח שימשיך בעונה הבאה". אוראל דגני (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי