דראפיץ': "כמו עם החללית, אם לא נעפיל לאירופה זה לא כישלון"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

לקראת המשחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה בראשון (20:00, ישיר בספורט1), מאמן מכבי נתניה מבהיר: "להגיע לירח זה הישג וכך גם הגעתנו לפלייאוף". על היכולת במשחקים האחרונים: "לקבוצת צמרת אסור לספוג כל כך הרבה"

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה, מכבי נתניה תתארח ביום ראשון אצל מכבי חיפה לקרב ישיר על המקום השלישי המוביל לאירופה (20:00, ישיר בספורט1) בתקווה לשוב למסלול הניצחונות. הבוקר (שישי) נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק עם המאמן סלובודאן דראפיץ'.

בפתח מסיבת העיתונאים אמר המאמן: "אנחנו מסתכלים על עצמנו, בודקים איך לתקן את הטעויות. בארבעת המשחקים האחרונים עשינו יותר מדי דברים שאסור לנו לקבל", התייחס דראפיץ' לתוצאות האחרונות, "בתקופות הטובות פה לא ספגנו וזה צריך להיות המוטו. ספגנו שמונה שערים במשחקים האחרונים וזה יותר מדי לקבוצת צמרת. נצטרך ללמוד מזה".


לקראת המשחק בסמי עופר:
"אנחנו רוצים לראות איך אנחנו מתמודדים במשחקי צמרת וביום ראשון זה משחק צמרת. אנחנו רוצים להגיע לאירופה דרך הליגה, ובראשון זה קרב על המקום השלישי וגם לא נרצה לתת להפועל ב"ש לברוח. הפלייאוף העליון והגביע לא מספקים אותנו. אין ספק שאנחנו רוצים להיות באירופה, אבל אם זה לא יקרה זה לא כישלון. גם על החללית שנחתה אתמול בירח שואלים אם זה כישלון או לא. ההישג להגיע לשם הוא הישג וגם אנחנו הגענו לפלייאוף".


קרב על אירופה נגד חיפה. "הישג שהחללית הגיעה לשם" (דני מרון)


על היריבה ומצבה
: "אנחנו יודעים שהם גם חייבים את הניצחון, כי הם גם לא ניצחו במשחקים האחרונים. לחיפה יש יכולות ושחקנים מצויינים וזה אולי קצת ברח לה לאחרונה. ננסה לא לתת להם להתאושש על חשבוננו. אנחנו יודעים מה הם יכולים לעשות. מרקו עשה שם סדר ועבודה ועכשיו זה המאני טיים".

על פרישתו של יוסי בניון: "הוא אחד הגדולים בכל הזמנים. אם תלכו עם יוסי במועדונים באנגליה תראו איזה כבוד הוא מקבל. אני זוכר אותו בנבחרת הנוער, אני זוכר אותו בב"ש מגיע לאימון עם זאביק זלצר ואני הייתי שם. הוא היה ילד נהדר ובכל הצלחה שלו הרגשתי כאילו אני מצליח. עצוב לי שלא אימנתי אותו, כי שמעתי ממאמנים אחרים שזו חוויה. עם הידע והקשרים שלו זה מתאים לו ואני בטוח שזה יצליח. אם הוא יציע לי לבוא? יש לי חוזה לשנתיים פה ושאר כל עוד רוצים אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי