ג'וליו ספאדוני חשף: "אני שוקל את ההצעה ממכבי חיפה בכובד ראש"

מכבי חיפה
מכבי חיפה | טוויטר

מרקו בלבול עשוי לחזור לשיטת שלושת הבלמים מול מכבי נתניה, שקשריה ניקו אולסק ועלי מוחמד סומנו על ידי הירוקים לקראת העונה הבאה. המאמן האיטלקי חשף שקיבל הצעה לתפקיד מנהל מחלקת הנוער

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון. לאחר שלושה הפסדים בפלייאוף העליון מבינים בכרמל שמדובר במשחק קריטי במאבק על הכרטיס לאירופה.

המאמן מרקו בלבול טרם תירגל הרכב לקראת המשחק, אבל ע"פ המסתמן יחזור לשיטת שלושת הבלמים כאשר עאיד חבשי יפתח במרכז ההגנה לצדם של עופרי ארד ואטיין ריינן. גם רז מאיר עשוי לחזור להרכב על חשבונו של רמי גרשון. ג'ורג' מנדז'ק שלא שותף בהפסד מול חדרה יפתח במקומו של מוחמד אבו פאני. בלבול עצמו ערך שיחות עם מספר שחקנים בעקבות ההפסד מול חדרה והעיר על הטעויות בעיקר במחצית הראשונה.

במקביל בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה ובוחנים מספר אופציות לחיזוק הקבוצה, מחוץ לארץ ומישראל. במתחם כפר גלים, ממשיכים לבחון מקרוב את שני העוגנים בקישור של מכבי נתניה: ניקו אולסק ועלי מוחמד.

הירוקים מחזרים אחרי צמד הקשרים כבר תקופה ארוכה. עלי מוחמד סומן על ידי גוסטבו בוקולי עוד לפני שחתם במכבי נתניה, וניקו אולסק היה במשא ומתן מתקדם עם הירוקים לפני שהחליט להאריך את חוזהו בקבוצה של אייל סגל.


עלי מוחמד שוב מחוזר בכרמל.

בנושא אחר, בקבוצה ממשיכים בחיפוש אחר מנהל מקצועי למחלקת הנוער. כזכור בתחילה התפקיד הוצע לשחקן העבר אייל ברקוביץ, שסירב מסיבות כלכליות וכעת בוחנים פעם נוספת את האופציה של מנהל מקצועי זר. ביממה האחרונה המאמן ג'וליו ספאדוני חשף לכלי התקשורת באיטליה על ההצעה שקיבל מהכרמל:

"לאחרונה קיבלתי הצעה מעוררת מחשבות מישראל, הודות לסוכנות ספורט מרומא. השם שלי הועלה כמועמד להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. לדעתי, זה תפקיד אצילי להשפיע על עתידם של שחקנים צעירים. זה לא אימון, אבל זאת הצעה אטרקטיבית ממועדון מקצועני מאוד שממוקם 3 בליגה. זאת הזדמנות שאני מנתח וחושב עליה בכובד ראש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי