איביץ' מתעקש על החתמת שוער זר אם ראיקוביץ' יעזוב

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

נמשכים החיפושים אחר יעד חדש עבור השוער הסרבי, אופציית הרוש נמצאת בעדיפות נמוכה. המאמן רוצה גם חלוץ זר במקום אופואדו, רוב המושאלים ימשיכו לעונה נוספת של צבירת ניסיון. קנדיל ימשיך בהרכב נגד באר שבע

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מכינים את העונה הבאה ואת הסגל לקראת מוקדמות ליגת האלופות. המהלך אינו פשוט מקצועית, ומלבד אילון אלמוג ועדן קארצב שאמורים להיות בסגל הרחב בעונה הבאה רוב המושאלים שיחזרו לקריית שלום להתרשמות נוספת – כולל יציאה למחנה האימונים באירופה – עשויים לנדוד שוב לעוד שנת התחשלות.

שחקנים כמו מתן חוזז, אליאל פרץ, אור דסה, מתן בלטקסה ואחרים נמצאים ברשימה. בסגל הנוכחי נמצאים עכשיו בכל עמדה שניים או שלושה שחקנים שיקשו על ההשתלבות, והסגל הנוכחי המונה 23 שמות לא יתכווץ בתום העונה באופן משמעותי, מלבד המגן אלי דסה שנכון לעכשיו נמצא בהמתנה לסיום העונה.

בימים האחרונים מגבירה הקבוצה את המאמצים להחתים בשלב ראשון חלוץ זר, ועל פי המאמן ולדימיר איביץ' הבדיקות נעשות בכל רחבי אירופה ולא במדינה מסוימת. איביץ' מבקש חלוץ מרכזי זר לאחר שהניסיון להציב בעמדה זו את הניגרי צ'יקו אופואדו לא הביאה לפיתרון מקצועי, כשגם איתי שכטר וארון שוינפלד לא סיפקו את כמות השערים דרך מרכז הרחבה.

איביץ'.
איביץ'. "מה שגדול על הליגה הישראלית יתקשה במוקדמות ליגת האלופות" (דני מרון)

נכון לעכשיו יש לאיביץ' מקום אחד בלבד לעמדת שחקן זר, וכל שחקן נוסף שיגיע בקיץ יהיה על חשבון שחקן אחר שיהיה חייב לעזוב. ככל הידוע כרגע רק השוער פרדראג ראיקוביץ' אמור לעזוב, ונמשכים החיפושים אחר מועדון אירופי שישלם עבורו ארבעה מיליון יורו. במכבי תל אביב ימשיכו עם אנריק סבוריט ואורוש ניקוליץ', כך שאם זר איכותי יגיע זה יקרה על חשבון אחד מבין ז'איר אמדור או צ'יקו אופואדו שאינם כרגע בתוכנית פרידה.

גורם בסביבת המועדון: "כולם בקריית שלום מבינים כי הקבוצה הנוכחית צריכה שינוי בהופעות שלה באירופה, ומה שגדול על הליגה הישראלית יתקשה במוקדמות ליגת האלופות. הנושא הועלה על ידי איביץ' אצל הבעלים מיץ' גולדהאר והכוונה היא לבצע שינוי, וזה נמצא בהליך פנימי של ביצוע. יש שמות חדשים במהלך".

איביץ' מתעקש על החתמת שוער זר אם ראיקוביץ' יעזוב, כשהאפשרות ששוער הנבחרת אריאל הרוש יגיע מהפועל באר שבע ויאפשר החתמת שחקן זר לעמדת שחקן שדה נמוכה נכון לעכשיו.

ראיקוביץ'. הזר היחיד שאמור לעזוב (דני מרון)
ראיקוביץ'. הזר היחיד שאמור לעזוב (דני מרון)

לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל באר שבע איביץ' מתלבט בנושא ההרכב, לנוכח היכולת המרשימה של שחקנים כמו איתן טיבי ואופיר דוידזאדה שזכו ממנו לשבחים לאחר המשחק נגד מכבי נתניה.

המגן הימני מאור קנדיל, שיהיה המגן הבכיר בעונה הבאה אם אלי דסה יעזוב בקיץ, עשוי להמשיך בהרכב נגד הפועל באר שבע. מאבק על עמדת המגן השמאלי יהיה בין דוידזאדה לאנריק סבוריט, כשהמאבק הגדול יהיה על עמדת שני הבלמים בין טיבי ואמאדור לקפטן שרן ייני ושחר פיבן. בחלק הקדמי, לנוכח הרצון של המאמן והשחקנים לאפשר לאלירן עטר ועומר אצילי לזכות בתואר מלך השערים בליגת העל, מסתמן שאצילי יחליף את יונתן כהן ואילו ארון שוינפלד ואלירן עטר ימשיכו בהרכב הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי