עמית זנטי: "השתלבתי מצוין בבני יהודה, בשמחה הייתי נשאר"

עמית זנטי
עמית זנטי | מאור אלקסלסי

הקשר המושאל ממכבי חיפה דיבר על עתידו בקבוצה: "יש כרגע לא מעט חוסר ודאות". על המצב בליגה: "עשינו הכל נגד באר שבע. שמחים על גמר הגביע, אבל מסתכלים על המטרה הבאה". אבוקסיס: "חשוב שנגיע בכושר טוב"

(גודל טקסט)

בני יהודה, שמצפה לגמר הגביע באמצע חודש מאי, תמשיך בינתיים את המאבק על כרטיס לאירופה דרך הליגה. מחר (ראשון) תתארח הקבוצה אצל הפועל חדרה, המדורגת שישית. המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר המוצהבים, וכן את הקפטן הפצוע איציק עזוז. הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, שקיבל מנוחה נגד הפועל באר שבע במחזור הקודם, צפוי לשוב להרכב כאשר עמית זנטי ודור ג'אן צפויים לפתוח בהתקפה במקומם של צ'יבוטה וסילבסטר.

"היה שבוע קשה לפני באר שבע, ואחרי המשחק השחקנים היו על סף הכוחות האחרונים שלהם", אמר אבוקסיס לקראת המשחק, "אני חייב לציין שאהבתי לראות איך למרות העייפות והמאמץ, השחקנים לחצו ונתנו הכל נגד באר שבע עד השריקה האחרונה".

אבוקסיס נשאל האם האופוריה מההעפלה לגמר חלפה והוסיף: "כן. אנחנו משתדלים להעביר דברים בצורה מהירה באופן יחסי. גם דברים רעים וגם דברים טובים, וזה היה דבר טוב. אנחנו תמיד מתסכלים על המטרה הקרובה. אנחנו יודעים שמחכה לנו גמר גביע, אבל יש מעל חודש עד אז, וחשוב שנגיע בכושר טוב ובתקופה טובה. את זה נוכל לעשות רק דרך הליגה".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "מעבירים דברים בצורה מהירה יחסית" (דני מרון)

הקשר עמית זנטי, שצפוי לפתוח בהרכב, הוסיף: "אנחנו מגיעים מוכנים כמו לכל משחק, ונעשה הכל בשביל לנצח. ברור שאי אפשר להתעלם מהעומס שהיה לנו, אבל אנחנו לעולם לא משתמשים בזה כתירוץ. עשינו הכל על מנת לנצח בבאר שבע, אבל לצערנו זה לא מה שקרה".

זנטי נשאל האם הוא וחבריו עדין עם הראש בחגיגות העלייה לגמר הגביע ואמר: "האמת שלא. שמנו את זה בצד. ברור שאנחנו שמחים מאוד על ההישג העצום שהשגנו, אבל אנחנו כבר מתסכלים על המטרה הקרובה – הפועל חדרה".

ההשתלבות בבני יהודה: "אני מרגיש שהשתלבתי מצוין. מרגיש שאני תורם לקבוצה והקבוצה תורמת לי. זה מצב שטוב לשני הצדדים. אני משחק גם במרכז המגרש ואני חושב ששחקן כדורגל צריך להיות כמה שיותר מגוון. אין לי ספק שאני לומד כאן הרבה מאוד דברים חדשים שרק יתרמו לי. יוסי (אבוקסיס, ר"ב) ואני מאוד מחוברים. הוא מעיר לי הרבה מאוד הערות חיוביות שרק עוזרות לי להשתפר ולצמוח".

זנטי.
זנטי. "שחקן כדורגל צריך להיות כמה שיותר מגוון" (מאור אלקסלסי)

לסיום נשאל הקשר המושאל ממכבי חיפה אם היה רוצה להישאר עונה נוספת במדי הזהובים, והשיב: "האמת שזה עובר לי בראש. מאוד אהבתי את המקום, את המועדון ובשמחה הייתי נשאר כאן. מצד שני, כרגע יש לא מעט חוסר וודאות. צריך לראות מה מכבי חיפה תחליט ולפי זה אני אעשה את השיקולים שלי".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, עמית ביטון, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי (תאמבי סגס), דולב חזיזה, עמית זנטי, דור ג'אן (פייסל מוליץ')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי